قیمت ۸تا ۱۰میلیون تومانی سفر حج تمتع امسال، آغاز دریافت قسط دوم تمتع از واجدین شرایط و اعزام زوج‌های جوانی که قرار بود مراسم ازدواج خود را در سرزمین وحی برگزار کنند به عتبات عالیات، ۳ خبر مهم حوزه حج و زیارت در روز گذشته بود.

حج

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت در اين‌باره به همشهري گفت: هزينه‌ سفر حج تمتع سال 94حدود 8تا 10ميليون تومان است و هنوز قيمت نهايي تعيين نشده‌، همچنين پرداخت قسط دوم هزينه سفر تمتع امسال از ديروز از طريق بانك ملي شروع شده و تا 10روز آينده ادامه دارد. ناصر خدر نژاد با بيان اينكه امسال نيز همانند سال گذشته 64هزار زائر ايراني در قالب 453كاروان كه 58درصد آنها مدينه قبل هستند، به تمتع اعزام مي‌شوند اظهار كرد: نخستين كاروان يكم شهريور به سرزمين وحي اعزام مي‌شود.

همچنين با توجه به تعليق سفر عمره از سوي كشورمان در واكنش به برخورد دور از ‌شأن2 مأمور فرودگاه جده با 2 عمره‌گزار ايراني، سازمان حج و زيارت تمهيدات وي‍‍‍ژه‌اي براي زوج‌هاي جواني كه قرار بود به عمره اعزام شوند درنظر گرفته است. به گفته رئيس سازمان حج و زيارت، آن دسته از زوج‌هاي جوان كه به‌دليل لغو عمره نتوانستند به سرزمين وحي اعزام شوند، مي‌توانند مراسم ازدواج خود را در عتبات برگزار كنند. سعيد اوحدي افزود: زوج‌هاي جوان بدون درنظر گرفتن نوبت به عتبات عاليات اعزام مي‌شوند و اين گروه براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به دفاتر حج و زيارت استان محل سكونت خود مراجعه كنند.

کد خبر 293290

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha