همشهری آنلاین: در مسابقات بادی کلاسیک (انتخابی تیم ملی) برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا در ژاپن، نفرات برتر ۷ دسته قدی معرفی شدند.

Bodybuilding

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این مسابقات که از صبح روز پنجشنبه (3 ارديبهشت) در سالن "کارگران" مجموعه ورزشی شهید معتمدی تهران آغاز شده است، در دسته قدی 160- سانتی‌متر، اسماعیل توکلی اول شد و رشید قلعه شاهینی عنوان دوم را به دست آورد.

در دسته قدی 165- سانتی‌متر، وحید ساعی دهقان و محمدرضا گلمکانی به ترتیب اول و دوم شدند.

در دسته قدی 168- سانتی‌متر، علیرضا فرهادمنش قهرمانی را از آن خود کرد، محسن میرزاپور در جایگاه دوم ایستاد و عرفان صیادی سوم شد. کریم نعمتی، محمود نیک فلاح و احمدرضا عبدالهی نیز در رده چهارم تا ششم جای گرفتند.

در دسته قدی 171- سانتی‌متر، داود شکراله، محسن مرادی و مهدی پروانی به ترتیب عناوین اول تا سوم را تصاحب کردند و حسام سفیری، محمدرضا قربانعلی‌زاده و سید قاسم مرتضوی در جایگاه چهارم تا ششم ایستادند.

در ادامه و در دسته قدی 175- سانتی‌متر، سجاد حیدری قهرمان شد، جلال یاوری و سیدمجید حسینی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و عنوان چهارم تا ششم به سیدمحمدحسین بهلولی، رضا خاوند و اکبر بارانی رسید.

در دسته قدی 180- سانتی‌متر، کامران صالحی، صادق گرامی و محسن انتظاری به ترتیب عناوین اول تا سوم را تصاحب کردند و حمید فرد زارعی، حسین هادیان و عقیل مرادی در جایگاه چهارم تا ششم ایستادند.

همچنین در دسته قدی 180+ سانتی‌متر، عنوان نخست به کیوان رضاپور رسید، حمیدرضا حسن‌بیگی به عنوان دوم دست یافت و مجید تاجیک سوم شد. مجید غلامقمری، سهیل سنگرزاده و محمود صاحب‌اختیاری نیز در رده چهارم تا ششم جای گرفتند.

تکلیف نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیای ژاپن، نهم اردیبهشت ماه و پس از برگزاری جلسه بازبینی فنی که با حضور برترین‌هاي اين مسابقات و مدال‌آوران مسابقات جهانی 2014 برگزار خواهد شد، مشخص می‌شود.

 

کد خبر 293210

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha