همشهری آنلاین: پیکر زنده یاد استاد حسین قندی صبح امروز- شنبه ۵ اردیبهشت- با حضور روزنامه نگاران، اساتید ارتباطات و مسئولان ارتباطی کشور از مقابل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها تشییع و برای خاک سپاری راهی قطعه نام آوران بهشت زهرا شد.

تشییع قندی

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین؛ مراسم تشییع پیکر حسین قندی با حضورجمع کثیری از جمله یونس شکرخواه، محمدمهدی فرقانی، فریدون صدیقی، هادی خانیکی، حسن نمکدوست تهرانی، محمود مختاریان، رضا قوی‌فکر، مهدی میرزایی، مسعود شهامی‌پور، مرتضی شیرازی، ابراهیم رستمیان، گیتا علی‌آبادی، حسین قربانزاده، محمد مهدیزاده، مهدخت بروجردی، هوشنگ عباس‌زاده،غلامرضا کاظمی دینان، محمد آقازاده، محسنیان راد، احمد میرعابدینی، کامران ملکی، محمد سلطانی‌فر، علی اکبر اشعری، بیژن مقدم، کامبیز نوروزی، احمد خادم المله، علی کاشفی خوانساری، ساتیار امامی، اردشیر رستمی، علی کسمایی و مجید رضائیان برگزار شد.

همچنین پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری، علی معزی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی و جمع کثیری از روزنامه نگاران و مدرسان ارتباطات در این مراسم حضور داشتند.

حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد، به توجه توأمان استاد حسین قندی به امر تربیت شاگردان رسانه‌ای در کنار کار حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: امروز متغیر بحرانی فضای رسانه‌ای کشور «اخلاق حرفه‌ای» است که استاد همواره هم در فضای رسانه و هم در تربیت شاگردان بسیار به این مهم توجه داشت؛ اگر چه جای او خالیست اما کسانی که کار آموزشی می‌کنند همیشه با آثار خود زنده هستند.

مجید رضائیان، استاد ارتباطات نیز در سخنان کوتاهی در مراسم تشییع استاد حسین قندی، گفت: تیتر روزنامه‌نگاری ایران رفت. اینکه بگوییم جایش خالیست باز هم چندان حق مطلب را ادا نکرده‌ایم. حسین قندی را باید از روی آثار، شاگردان و اثر گذاریش شناخت و حداقل راه،تفکر و سبکش در روزنامه‎نگاری و اصرارش بر ادبیات صحیح مستدام باشد.

در ادامه، مهسا قندی دختر استاد فقید حسین قندی، نیز با تشکر از شرکت کنندگان در این مراسم، گفت: بابا فقط برای ما بابا نبود؛ مرتب به فکر مسائل و مشکلات شما و حوزه‌اش هم بود. روزنامه، مرکز مطالعات و همه شما عشقش بودید.

فریدون صدیقی نیز در خاتمه این مراسم، با «حالم بد است» شروع کرد و گفت: حالم بد است. حالم بد است. قطار می‌رود، همه می‌رویم، تمام ایستگاه می‌رود. جای مرد لبخند و تبسم خالیست، به اندازه هزار سال و همه سال‌ها که زیر سقف مرکز مطالعات ، سقف کیهان و... با هم بودیم.

پیکر پاک استاد حسین قندی که در قطعه «نام آوران»آرام می‌گیرد، با بدرقه دوستدارانش به سوی بهشت زهرا (س) منتقل شد.

کد خبر 293189

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha