پنجشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: گروه تئاتر «پاپتی‌ها» در جدیدترین فعالیت خود قصد دارد خردادماه امسال نمایش «سال ثانیه» را در فضای باز کاخ‌موزه سعدآباد اجرا کند.

پاپتی ها

به گزارش مهر؛ حمید پورآذری سرپرست گروه تئاتر «پاپتی‌ها» درباره فعالیت‌های این گروه در سال جاری گفت: با مجموعه کاخ‌موزه سعدآباد وارد رایزنی شدیم و مذاکراتی داشتیم و به توافقات ضمنی اولیه مبنی برای اجرای اثری نمایشی در فضای باز مجموعه رسیدیم. 

وی درباره موقت یا دائمی بودن اجرای تئاتر توسط گروه «پاپتی‌ها» در کاخ‌موزه سعدآباد، یادآور شد: در حال حاضر توافقات برای اجرای یک اثر و موقت است و هنوز درباره دائمی بودن فعالیت گروه در کاخ‌موزه سعدآبادی تصمیم‌گیری نشده است. اول باید یک کار را در این مجموعه اجرا کنیم و ببینیم آیا امکان جذب حامیان مالی برای تداوم این فعالیت وجود دارد یا نه.

کارگردان نمایش «دایره گچی» درباره اثر مدنظر برای اجرا در کاخ‌موزه سعدآباد، گفت: قصد داریم نمایش «سال ثانیه» را که پیش از این در خارج از کشور نیز اجرا کرده بودیم، در این مجموعه اجرا کنیم.

پورآذری درباره زمان مدنظر برای اجرای «سال ثانیه» افزود: توافقات اولیه برای اجرای نمایش در اوایل خردادماه امسال صورت گرفته و این زمان برای اجرای «سال ثانیه» مناسب است. 

این کارگردان تئاتر که سابقه کار و اجرای تئاتر با کودکان کار و کودکان مهاجر را در کارنامه کاری خود دارد، درباره دیگر فعالیت‌های مدنظرش برای اجرای تئاتر در سال ۹۴، توضیح داد: حدود ۲ سال است که با بچه‌های افغانستانی در حال کار و تمرین تئاتر هستیم و قصد دارم بعد از اجرای نمایش «سال ثانیه»، کار با این بچه‌ها را ادامه دهم تا در سال جاری با همراهی‌شان اثری را اجرا کنیم. 

کد خبر 293071

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha