همشهری آنلاین: بروس ویلیس و مری لوییس‌پارکر از چهره‌های شناخته شده تئاتر و سینمای جهان در روز ۲۸ ماه آوریل در مراسمی در هتل پارامونت نیویورک، نامزدهای جایزه تونی ۲۰۱۵ را معرفی می‌کنند.

تونی ۲۰۱۵

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، مراسم جوایز تونی ۲۰۱۵ در روز ۷ ماه ژوئن (شنبه ۱۷ خردادماه) در تالار Radio City Music برگزار می‌شود تا برگزیدگان این دوره از این جایزه معتبر تئاتری معرفی شوند. از جمله نمایش‌های موزیکال جدید موفقی که در برادوی روی صحنه رفته‌اند، می‌توان به «خانه شادی»، «یک آمریکایی در پاریس»، «بازدید»، «چیزی پوسیده» و «در جستجوی ناکجاآباد» اشاره کرد. در بین تئاترهای موزیکال بازتولید شده هم می‌توان به نمایش‌های «پادشاه و من»، «در شهر» و «در قرن بیستم» اشاره کرد.

نمایش‌های درام جدید «صور فلکی»، «سیاه‌رو»، «ملاقات رسمی»، «سوگند» و «حادثه‌ای نادر برای سگی در شب‌هنگام» از جمله درام‌های موفق به صحنه رفته طی یک سال گذشته بوده‌اند. در بین تئاترهای بازتولید شده نیز «نور آسمانی»، «مرد فیلی»، «تو نمی‌توانی آن را با خودت ببری» و «آن فقط یک بازی است» از جمله آثار موفقی بودند که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

از بین بازیگران زن و مردی که می‌توانند در این دوره از جوایز تونی مورد توجه قرار بگیرند نیز می‌توان به بردلی کوپر، کریستین چنووت، کلی اوهارا، کن واتانبل، هلن میرن، متیو موریسون، ناتان لین، بیل نایگی، کری مولیگان، جیک جیلنهال و روث ویلسون اشاره کرد.

مری لوییس پارکر بازیگر با سابقه برادوی در سال ۲۰۰۱ برنده بازیگر زن نقش اول جوایز تونی برای بازی در نمایش «مدرک» شد. او در ماه می با نمایش «هایزنبرگ» به تئاتر برادوی بازمی‌گردد.

بروس ویلیس نیز در فصل گذشته تجربه بازی در تئاتر برادوی را در نمایش «بدبختی» پشت سر گذاشت. او در سال ۱۹۸۳ در نمایش «مملو از عشق» جایگزین اد هریس شد.

کد خبر 292776

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha