دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال فولاد نوین اهواز با پیروزی مقابل مس کرمان در هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ دسته اول، جواز حضور در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر را بدست آورد.

فولاد نوین اهواز

به گزارش مهر، هفته بیست و یکم از رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور دوشنبه ( 31 فروردين) با برگزاری ۶ مسابقه از گروه «الف» آغاز شد که در مهمترین مسابقه تیم فوتبال فولادنوین اهواز در خانه برابر مس کرمان به پیروزی دست یافت و به عنوان تیم نخست این گروه، جواز حضور در فصل آینده لیگ برتر را کسب کرد.

در این بازی که ورزشگاه اختصاصی فولاد نوین برگزار شد، علی‌اصغر عاشوری در دقیقه ۸۲ گل برتری تیم فوتبال فولادنوین را به ثمر رساند. ضمن اینکه مهدی نیایش‌پور بازیکن این تیم اهوازی در دقیقه ۶۶ یک ضربه پنالتی را هم از دست داد.

با این پیروزی فولاد نوین اهواز ۴۲ امتیازی شد و در فاصله یک هفته به پایان این رقابت‌ها به لیگ برتر صعود کرد و مس کرمان هم با ۳۵ امتیازی قبلی، موقتا در رده دوم باقیماند اما هنوز شانس صعود به دیدار پلی‌آف لیگ برتر را دارد.

در دیگر بازی مهم ، تیم نساجی در حالی در خانه برابر تیم سقوط کرده تربیت نوین یزد به تساوی رضایت داد که در دقیقه ۶۷ یک ضربه پنالتی را از دست داد. این تیم با ۳۳ امتیاز، در هفته پایانی برای رسیدن به دیدار پلی‌آف تلاش می‌کند.

شهرداری اردبیل هم با شکست خانگی برابر نفت و گاز گجساران اندک شانس‌های خود برای صعود به لیگ برتر را از دست داد. فجرسپاسی هم در خانه برابر گیتی‌پسند پیروز شد تا ضمن صعود به رده چهارم، بقایش در لیگ دسته اول را قطعی کند. هرچند نفت و گاز هم با تکیه بر این برد به دسته دوم سقوط کرد.

نیروی زمینی در خانه ایرانجوان بوشهر پیروز شد تا هنوز شانس بقا در لیگ دسته اول را داشته باشد. دیدار آلومینیوم هرمزگان و استقلال اهواز هم برنده نداشت تا استقلال همچنان در خطر سقوط به دسته دوم قرار داشته باشد.

کد خبر 292748

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha