یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
۰ نفر

تحقیقات درخصوص پرونده جنایت در خیابان فلسطین که در آن پسری جوان پدر و خواهرش را به قتل رسانده بود همچنان در جریان است و در تازه‌ترین اقدام پسرجنایتکار در حضور کارآگاهان جنایی صحنه جنایت را بازسازی کرد.

حوادث

اين جوان  25 ساله كه هوتن نام دارد متهم است روز 15فروردين‌ماه به‌دنبال درگيري با خواهر 27ساله‌اش به نام آرين‌دخت، او را خفه كرد و در ادامه پدر73ساله‌اش حسين را با ضربات چاقو از پا درآورد. اين جوان بعد از دستگيري در اظهاراتي عجيب گفت به‌دليل دعوا بر سر تماشاي تلويزيون خواهرش را به قتل رسانده است و چون چند لحظه بعد پدرش وارد خانه شده غافلگير شده و از ترس او را نيز به قتل رسانده است. به‌دنبال اعترافات هوتن او در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت تا تحقيقات از وي ادامه پيدا كند. متهم چند روز قبل به صحنه جنايت منتقل شد و در برابر كارآگاهان صحنه جنايت را بازسازي كرد و جزئيات بيشتري از اين حادثه را بازگو كرد.

او گفت: آن روز من و آرين‌دخت بر سر تماشاي تلويزيون با هم دعوا كرديم. بعد از دعوا با پدرم تماس گرفتم و از او خواستم زودتر به خانه بيايد. اما بعد از قطع تماس باز با آرين‌دخت درگير شدم و اين بار آنقدر عصباني شده بودم كه او را با تكه‌اي كش خفه كردم. نمي‌دانستم با جنازه او چه كار كنم و درست در همان لحظات بود كه پدرم وارد شد.

من هم با چند ضربه چاقو او را به قتل رساندم. در ادامه طوري صحنه‌سازي‌ كردم كه پليس به اشتباه بيفتد و اينطور به‌نظر برسد كه خواهرم پدرم را به قتل رسانده و خودكشي كرده است و بعد از آن همراه دوستانم به سينما رفتم و شب در خانه يكي از آنها ماندم و فرداي آن روز وقتي به خانه برگشتم با پليس تماس گرفتم اما چون در جريان درگيري با خواهرم دستم بريده بود آنها به من مشكوك شدند و دستگيرم كردند.

صبح ديروز هوتن بار ديگر به دادسراي امور جنايي منتقل شد تا براي آخرين مرتبه از خودش دفاع كند. او به بازپرس احمدبيگي گفت: عصبانيت باعث شد دست به چنين كاري بزنم. وقتي با آرين دخت دعوايم شد آنقدر عصباني بودم كه او را خفه كردم. نمي‌دانم چرا دست به اين كار زدم اما از كاري كه كرده‌ام پشيمانم. چون بين دعوا با پدرم تماس گرفته بودم او زودتر به خانه برگشت و درست وقتي او كليد را در قفل در مي‌چرخاند من به سوي بالكن خانه رفته بودم و مي‌خواستم خودم را پايين بيندازم اما جرأت اين كار را نداشتم و ترسيدم.

با خودم گفتم اگر پدرم من را كنار جسد خواهرم ببيند به دردسر مي‌افتم و از سر ترس با چاقو او را به قتل رساندم اما حالا به دردسر بزرگ‌تري افتاده‌ام.در پايان اين جلسه متهم به قتل با صدور قرار قانوني روانه زندان شد و قرار است بعد از بررسي نظريه پزشكي قانوني پرونده با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري فرستاده شود.

کد خبر 292666

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha