همشهری آنلاین: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ظرفیت پذیرش دکتری ۹۴ نسبت به سال گذشته تغییری نخواهد داشت و امسال نیز ۱۲ هزار نفر پذیرش نهایی می‌شوند.

به گزارش مهر، دکتر ابراهیم خدایی با اشاره به آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۴ گفت: از ۱۶۴ هزار و ۵۸۷ داوطلب حاضر در جلسه تعداد ۵۶ هزار و ۷۴۰ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

وی ادامه داد: کلیه مجازین انتخاب رشته ضرورت دارد از دوشنبه ۳۱ فروردین تا روز پنجشنبه ۳ اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ضمن دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مذکور و اطلاعیه‌های منتشر شده با رعایت کلیه ضوابط نسبت به انتخاب حداکثر ۵۰ کد رشته محل از میان کدرشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته امتحانی مربوطه اقدام و براساس اولویت علاقه نسبت به درج آنها در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

رئيس سازمان سنجش آموزش كشور ادامه داد: نتایج آزمون دکتری برای دعوت به مصاحبه توسط دانشگاه‌ها نیمه دوم اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.

وی درباره ظرفیت معرفی متقاضیان به دانشگاه‌ها نیز افزود: از مجموع ۵۶ هزار و ۷۴۰ نفری که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند دو تا سه برابر ظرفیت برای مصاحبه دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند که این تعداد برابر ۲۵ تا ۳۰ هزار نفر خواهد بود.

کد خبر 292657

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha