همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران در روزی که عبدی تیم را هدایت می‌کرد در ورزشگاهی با صدهزار تماشگر از سد النصر عربستان گذشت

پرسپولیس

پرسپولیس

به گزارش همشهري آنلاين، پرسپوليس تهران در يك بازي تاريخي توانست تيم النصر عربستان را با نتيجه يك بر صفر شكست دهد. سرخ‌پوشان پايتخت در بازي رفت ماقبل اين تيم با شكست 3 بر 1 به خانه بازگشته بودند و براي صدر نشيني و جبران آن شكست به پيروزي نياز داشتند.

نياز به اين پيروزي حتي فراتر از يك تلافي بود چرا كه بعد از مدت‌ها يكصدهزار هوادار اين تيم به ورزشگاه آزادي آمده بودند. هدايتي از اعضاي هيات مديره پرسپوليس تمام بليت‌هاي اين بازي را خريده بود و آن را به رايگان در اختيار علاقمندان گذاشته بود.

در اين بازي ويتريني از بازيكنان قديمي پرسپوليس به همراه برانكو، سرمربي جديد اين تيم هم حضور داشتند.

پرسپوليس كه بازي را هجومي آغاز كرده بود، اگر چه بيشتر از حريف مالك توپ بود اما نشان مي‌داد كه بيش از تاكتيك، اين جو ورزشگاه  و هيجان است كه آنها را به پيش مي‌راند.

پرسپوليسي‌ها در نيمه دوم و با گلي كه مهدي طارمي در دقيقه 61 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند توانستند در اين بازي پيروز شوند.

بعد از گل بازي بوي خشونت گرفت و سرانجام يك درگيري جزئي به يك اتفاق ناخوشايند تبديل شد و رويارويي بازيكنان مي‌توانست خاطره‌اي تلخ را رقم زند در اين ميان كار عجيبت صادقيان بيش از همه به چشم آمد، وي كه بازيكن ذخيره بود در اين درگيري بي‌جهت وارد زمين شد و اگر ديگر بازكنان نبودند مي‌توانست هم براي خودش و هم پرسپوليس محروميت‌هايي را به همراه آورد اما داور فقط به يك كارت زرد به او بسنده كرد.

پرسپوليس با اين پيروز و 9 امتياز در صدر گروه خود قرار گرفت.

کد خبر 291651

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha