همشهری آنلاین: رئیس ستاد نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف ۳۱۷ هزار کیلو برنج تاریخ مصرف گذشته در در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش مهر، علیرضا جواهری با بیان مهمترین تخلفات تعزیراتی در ایام تعطیلات نوروز گفت: در یکی از شهر های تهران یک واحد صنفی قصد داشت مرغ های تاریخ مصرف گذشته را در قالب جوجه کباب عرضه کند که قبل از عرضه آن به رستورانها و کبابی ها با این واحد برخورد شده و پرونده آن در تعزیرات استان تهران تشکیل شد.

وی افزود: همچنین فردی در استان لرستان، قصد داشت ۳۱۷ هزار کیلوگرم برنج تاریخ مصرف گذشته را توزیع کند که با گزارش‌های مردمی، گشت‌های تعزیرات متوجه شدند و ضمن برخورد با فرد خاطی، جلوی توزیع برنج را گرفتند و فرد خاطی توسط شعبه تعزیرات جریمه و محکوم شده و برنج‌های تاریخ مصرف گذشته توسط دانشکده علوم پزشکی استان ضبط شد.

رئیس ستاد نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور از برخورد یا یک واحد آبمیوه‌فروشی در شهر قم خبر داد و گفت: این واحد آبمیوه‌فروشی که فاقد پروانه کسب بود، با استفاده از موادافزودنی غیرمجاز و رنگ، اقدام به تهیه بستنی و عرضه آن می‌کرد که برای این واحد صنفی متخلف هم پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

وی در ادامه به فعالیت برخی داروخانه‌ها در ایام تعطیلات نوروز بدون حضور مسئول فنی اشاره کرد و افزود: در استان اردبیل دو مورد فعالیت داروخانه بدون حضور مسئول فنی داشتیم که برای بیماران مشکل ایجاد کرده بود به نحوی که وقتی بیمار دارو را به پزشک خود نشان می‌داد متوجه می‌شود داروخانه داروها را اشتباهی داده است. این موضوع از سوی مردم گزارش شد و گشت‌های مشترک تعزیرات به موضوع رسیدگی کردند و برای داروخانه‌های متخلف پرونده تشکیل دادند. و به گشت‌های مشترک تمامی استان‌ها دستور داده شد، داروخانه‌های سراسر کشور را مورد بازرسی قرار دهند.

کد خبر 291085

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha