همشهری آنلاین: معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بارندگی‌ها، سیل و طوفان‌های چند روز گذشته بیش از۳۰ میلیارد تومان به جاده‌های شهرهای شمالی استان خسارت وارد کرد.

سیل خوزستان

به گزارش خبرنگار ایلنا، جهانبخش امانی، اظهارکرد: بر اثر این بارندگی‌ها زیرساخت‌های جاده‌ای در شهرهای ایذه، دهدز، مسجدسلیمان، اندیکا، گتوند، دزفول و اندیمشک خسارت دیده‌اند.

وی افزود: در این روز‌ها جاده‌های اصلی ایذه به سمت استان چهارمحال و بختیاری، مسجدسلیمان به سمت شهرکُرد به ویژه در منطقه تاراز و چلو و جاده‌های فرعی لالی بیشترین خسارت‌ها را داشته‌اند.

امانی تصریح کرد: اکثر جاده‌های روستایی شهرهای سیل‌زده به ویژه در محدوده‌های عشایری مسدود شده‌اند که اکیپ‌های راهداری در این محور‌ها مشغول فعالیت و در حال انجام عملیات ترمیم و بازگشایی مسیر هستند و هم‌اکنون در حوزه اندیکا و لالی ۷۰ دستگاه سنگین راهداری فعال و مستقر شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان بیان‌کرد: کار‌شناسان راهداری این اداره‌کل در حال بررسی کامل و تهیه برآورد نهایی خسارت‌ها به زیرساخت‌های جاده‌ای و پل‌ها هستند که تا هفته آینده نتایج نهایی این بررسی‌ها مشخص و به ستاد بحران و سازمان برنامه‌ریزی استان ارایه می‌شود.

کد خبر 290696

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha