همشهری آنلاین: کاپیتان تیم پرسپولیس که بارها انتظار داشت به تیم ملی دعوت شود اما این اتفاق نیفتاد معتقد است اگر قرار است از مربی خارجی برای تیم ملی استفاده کنیم، کی‌روش بهترین است.

محمد نوری

محمد نوري كه با "وررش سه" گفت‌وگو كرد در خصوص بازي ايران مقابل شيلي گفت: به نظر من تیم ملی در بازی با شیلی خیلی خوب کار کرد و به مردم عیدی خوب دادند و واقعا از این برد خوشحال شدم. تیم ملی مان در این بازی نشان داد قوی شده كه می‌تواند تیم بزرگ شیلی را شکست دهد. این برد شخصیت تیم ملی را در دنیا بالا برد. تیم ملی اینقدر خوب بازی کرد که جای خالی کسی حتی من حس نشد و مهم برد تیم ملی بود و به همین خاطر خیلی خوشحال هستم.

وي در خصوص انتخاب سرمريي براي تيم ملي افزود: من اعتقاد دارم اگر فدراسیون می‌خواهد مربی خارجی بیاورد کی‌روش بهترین گزینه است ولی اگر می‌خواهند مربی داخلی جذب کنند ماجرا فرق می‌کند و فدراسیون باید تصمیم بگیرد.

كاپيتان تيم پرسپولس درباره تيم اميد هم چنين اظهار نظر كرد: تیم ملی امید در بازی‌هایش خوب کار کرد و می‌توانست گل‌های بیشتری در بازي با فلسطين بزند. در بازی با عربستان هم برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه می‌روم و امیدوارم تیم ملی امید به عنوان تیم اول صعود کند.

کد خبر 290695

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha