همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سیاسیون نظر مخالف را تحمل کنند، گفت: اهالی سیاست حرکت‌های خود را بر اصل تحقق وحدت ملی برای هم‌افزایی قدرت ایران با کاربست همدلی و هم‌زبانی ملی هماهنگ و تنظیم کنند.

به گزارش مهر، دكتر حمید میرزاده با اشاره به اهمیت نامگذاری سال ۱۳۹۴ به نام «دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی» توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: نامگذاری سال ١٣٩٤ توسط مقام معظم رهبری همچون سال‌های قبل بسیار حکیمانه و در عین حال فوق‌العاده هوشمندانه است. این پیام یکی از دور اندیشانه‌ترین رهنمودهای ایشان است. اهمیت این امر وقتی بیشتر روشن می‌شود که از منظر فضای سیاسی جهانی و تعاملات بین‌المللی و مخاطرات پیش‌رو و ضرورت‌های تداوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور به آن توجه شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامي در ادامه با اشاره به الزامات تحقق شعار «دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی» تصریح کرد: شرایط منطقه و جهان و مطامع و آتش‌افروزی‌های جدید و شیطنت‌های دشمنان اسلام و ایران و ضرورت حفظ و تداوم آرامش و امنیت ملی در منطقه پر آشوب خلیج فارس ایجاب می‌کند تا وحدت و همزبانی ملی و همدلی با دولتی که در جبهه‌های مختلف داخلی و خارجی برای توسعه و آبادانی و سرافرازی و سرآمدی ایران تلاش می‌کند و برنامه جدی دارد، به عنوان یک ضرورت حیاتی مورد توجه ملت و دولت قرار گیرد.

میرزاده اظهار داشت: به‌ نظر می‌رسد در شرایط بسیار حساس سیاسی داخلی و بین‌المللی، توجه جدی به این پیام و کاربرد آن در محافل سیاسی داخل کشور زمینه اختلاف‌افکنی بین ملت و دولت را از بین خواهد برد.

وی در ادامه با اشاره به یکی از زمینه‌های تحقق شعار سال ۹۴، خطاب به سیاستمداران کشور گفت: بر سیاسیون است تا با تحمل آرای مخالف نظر خود، به رشد و توسعه سیاسی ایران کمک کنند و حرکت‌های خود را بر اصل تحقق وحدت ملی برای هم‌افزایی قدرت ایران با کاربست همدلی و هم‌زبانی ملی هماهنگ و تنظیم کنند.

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه حفظ آرامش و تداوم امنیت ملی ایران خواسته آحاد و اقشار و اقوام مختلف ایران است، گفت: اکنون همه می‌دانند بستر توسعه اقتصادی و آبادانی ایران امنیت و وحدت ملی است، نعمتی که باید با هوشیاری و بیداری ملت و دولت همچون جان خویشتن از آن نگاهبانی و پاسداری کنیم و از هواداران کوی امنیت و آرامش این مرزو بوم باشیم.

کد خبر 290686

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha