همشهری آنلاین: رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با ابراز همدردی با مردم یمن گفت: آماده ارایه خدمات امدادی و دارویی به مردم یمن هستیم.

به گزارش ايرنا، ناصر چرخ‌ساز با بيان اين مطلب افزود: با هماهنگی دولت تا موقعی که نیاز باشد خدمات امدادی و دارویی را برای کمک به مردم یمن ارسال خواهیم کرد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: تا کنون چندین محموله امدادی و دارویی به کشور یمن ارسال شده و در صورت نیاز و تصویب، محموله‌های جدید نیز ارسال می‌شود.

چرخ‌ساز گفت: تا موقعی که مردم یمن نیاز داشته باشند هم در بحث انتقال مجروحان حوادث اخیر یمن، و هم در بحث امدارسانی به آنها کمک می‌کنیم.

جنگنده‌های ارتش عربستان سعودی از بامداد پنجشنبه گذشته در اقدامی مداخله‌جویانه بر خلاف حقوق بین‌المللی به نیابت از طرف آمریکا، صنعا پایتخت یمن و برخی از مناطق و شهرها، و مردم بی دفاع این کشور را آماج حملات خود قرار داده‌اند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ادامه، دانش‌محور کردن امداد و نجات با بهره‌گیری از توانمندی داخلی، هم‌افزایی با سایر دستگاه‌ها از جمله اروژانس، حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه کشور را از برنامه‌های سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سال 94 نام برد.

وي استفاده از تجربیات سایر کشور ها و بهره‌گیری از امکانات و وسایل جدید که در سایر کشورها استفاده می‌شود را از دیگر برنامه‌های سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سال جدید اعلام کرد و گفت: تشکیل تیم‌های واکنش سریع به معنای واقعی کلمه و تجهیزات پشتیبانی زمینی و هوایی و دیتا بیس کردن اطلاعات و برنامه‌های این سازمان در دستور کار سال جدید است.

کد خبر 290679

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha