جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد بازیکنانش شجاعانه مقابل شیلی جنگیده‌ و موفق به شکست این تیم شده‌اند.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی تیمش برابر تیم ملی شیلی در دیداری تدارکاتی در نشست خبری درباره این بازی گفت: ابتدا می‌خواهم بگویم که بازی با شیلی افتخار بزرگی برای ما بود و از آنها تشکر می‌کنم که امشب آماده بازی با ما شدند.

کی‌روش ادامه داد: در درجه دوم باید بگویم که این بازی فرصت بسیار خوبی از لحاظ حرکات تاکتیکی، پاس‌کاری، سرعت و فشار بازی برای تیم ملی ایران بود تا بتواند کمی پیشرفت کند.

سرمربی تیم ملی ایران با تمجید از عملکرد شاگردانش بیان کرد: بازیکنانم یک بار دیگر با روحیه‌ای شجاعانه و خاضعانه و بدون از هرگونه غرور برای افتخار پیراهن تیم ملی‌شان جنگیدند و من از تک تک آنها تشکر می‌کنم و به خاطر عملکردشان به آنها تبریک می‌گویم.

کی‌روش هم‌چنین با ابراز امیدواری نسبت به توجه مسوولان فوتبال به تیم ملی و بازیکنان این تیم افزود: امیدوارم یک بار برای همیشه این اتفاق بیفتد چرا که بازیکنان با عملکرد امشب‌شان نشان دادند که مستحق توجه و احترام بیشتر مسئولان فوتبال هستند.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که «آیا فکر می‌کردید بتوانید روزی در مقابل تیم ملی شیلی پیروز شوید» خاطرنشان کرد: بله من به بازیکنانم اعتماد دارم و باور دارم که وقتی بازیکنانم به لحاظ روحی - روانی و تاکتیکی متحد می‌شوند تبدیل به یک تیم بسیار قوی خواهند شد. آنها برای هم بازی می‌کنند و برای یک‌دیگر می‌میرند.

وی ادامه داد: من در طول دوران مربی‌گری خود در بسیاری از تیم‌ها و کشورهای دنیا کار کرده‌ام و این را باید بگویم که بازیکنانی که در تیم ملی ایران با آن‌ها کار کرده‌ام به لحاظ از‌ خودگذشتگی، نگرش و تعهد بهترین بوده‌اند.

کی‌روش درباره وضعیت ادامه همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال گفت: قطع همکاری من تصمیمی است که گرفته شده است و همان‌طور که از جانب رییس فدراسیون هم اعلام شد، این خواسته من نبود و من چنین چیزی را درباره دو سال آینده خود در ایران نمی‌دیدم. ما در پروژه‌ای که پیش‌رو داشتیم، می‌خواستیم با قدرت برای مقدماتی جام جهانی آماده شویم اما اکنون مسئولان اداری جدیدی در فدراسیون مشغول به کارند. من در حال حاضر یک مربی هستم و کار دیگری از دستم بر نمی‌آید. این خواسته من نبوده است اما این‌طور به نظر می‌آید که آنچه که ما انجام می‌دهیم راضی‌کننده نیست و مسئولان جدید فدراسیون در مقابل صورت من به من گفتند که از عملکردم راضی نیستند.

وی هم‌چنین با اشاره به اینکه امشب مقابل تیمی بسیار قدرتمند ظاهر شدیم اضافه کرد: بازیکنان شیلی بسیار باکیفیت هستند و همانطور که می‌دانید در تیم‌های بزرگ دنیا مانند آرسنال و یوونتوس بازی می‌کنند. قطعا امشب از بعد بین‌المللی تجربه بزرگی را پشت سر گذاشتیم. تاکید می‌کنم که نتیجه در چنین دیدارهایی اهمیت چندان ندارد، هرچند گرفتن نتیجه هم خوب است. اما وقتی شما یک بازی بین‌المللی انجام می‌دهید باید در تمام زمینه‌ها، چه بازیکنان و چه مسوولان با پتانسیل کامل به میدان بیایید. ما یک گروه هستیم که داریم به کشور خدمت می‌کنیم و به خاطر هواداران این وظیفه را انجام دادیم، با توجه به اینکه به ما توجه کامل نمی‌شود.

کارلوس کی‌روش در بخش دیگری از این نشست به سانحه هوایی فرانسه و مرگ دو خبرنگار ایرانی در این حادثه اشاره کرد و گفت: من این واقعه تلخ را به خانواده مطبوعات و رسانه تسلیت می‌گویم. میلاد و حسین الان باید اینجا می‌بودند.

سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه روح این عزیزان همیشه با ما و در کنار ما است، افزود: هرچند آن‌ها به لحاظ فیزیکی اینجا حضور ندارند، ولی روحشان اینجاست.

کد خبر 290644

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha