همشهری آنلاین: یک منبع نزدیک به انصارالله یمن گفت که نزدیک به ۳۰ فروند جنگنده های خارجی ظهر روز پنشجنبه بر فراز یمن مشاهده شدند و پرواز ۱۰۰ فروند جنگنده کذب محض است. وی همچنین با تکذیب فرود چتربازان عربستان از سقوط دومین جنگنده متجاوز خبر

یمن

به گزارش ايرنا، این منبع نزدیک به رهبران انصارالله و عضو کمیته انقلابی افزود که آماری که خبرگزاری‌ها و برخی رسانه‌های دیگر از تعداد جنگنده‌هایی که بر فراز آسمان یمن به پرواز درآمده اند، ارایه می‌دهند واقعیت ندارد. زیرا هرگز این تعداد جنگنده در آسمان یمن مشاهده نشده است.

وی انتشار این خبرها و بی‌اعتنایی آنان به اخبار پیروزی‌های مردم از جمله سقوط دو فروند از جنگنده‌های خارجی را دلیل آشکاری بر حمایت این رسانه‌ها از منصور هادی و حامیان خارجی وی دانست.

این منبع نزدیک به انصار الله تصریح کرد: بعد از حضور جنگنده‌های خارجی بلافاصله رسانه‌های حامی آنان اعلام کردند که عربستان چترباز نظامی در عدن پیاده کرده است.

وی اطمینان داد که یک چترباز هم در یمن پیاده نشده و اگر چتربازی در این کشور پیاده شود، مردم انقلابی بی‌تابانه منتظر آنان هستند تا پاسخی مناسب به آنان بدهند.

این منبع نزدیک به انصارالله افزود: آمار هواپیماهای اعلام شده نشان می‌دهد که پشتیبانان منصور هادی رئیس جمهور برکنار شده یمن می‌خواهند با جریان‌سازی رسانه‌ای و ایجاد رعب و وحشت، مردم را از مقاومت بازدارند، اما مردم راه خود را انتخاب کرده اند و در مقابل تجاوز خارجی مصمم‌تر و منسجم‌تر از قبل به مبارزه خود ادامه خواهند داد.

وی گفت که به تدریج در روزهای آینده خبرهای خوبی از پاسخ به متجاوزان را به اطلاع افکار عمومی جهان خواهیم رساند.

کد خبر 290620

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha