پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از آغاز خروج اموال کسبه و تولیدکنندگانی خبر داد که به علت مجاورت در کنار «گود جمهوری» ساختمان‌شان دچار ریزش شده است.

ریزش ساختمان

اقبال شاکری در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام آخرین مصوبات جلسه عصر دیروز (چهارشنبه 5 فروردين) مسئولان بحران پایتخت درباره تخلیه ساختمانی که در اثر گودبرداری غیراصولی در محدوده خیابان جمهوری دچار ریزش شده، گفت: سازمان آتش‌نشانی تهران در این نشست مسئولیت خروج وسایل و اموال بر جای مانده در ساختمان مجاور گود را پذیرفت و از ساعت 16 روز گذشته خروج این اموال را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه همزمان با اقدامات ایمنی برای پایداری گود، خروج اموال مغازه‌ها نیز آغاز شده است، گفت: این اقدام بسیار خطرناک بود اما مسوولان آتش‌نشانی برای آسایش کسبه انجام این کار را قبول کردند و به نظر می‌رسد ظرف یک روز آینده تا آنجایی که امکان دارد اموال مردم از این واحدهای تولیدی خارج شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر همچنین با بیان اینکه شهرداری منطقه 12 نیز سوله‌ای برای دپوی اموال کسبه در نظر گرفته است، گفت: مهم‌ترین مساله خروج دستگاه‌های سنگین بافندگی که در طبقات فوقانی این ساختمان قرار دارد، است که امیدواریم بنا به تدابیر اندیشیده شده این کار بدون خطر پایان پذیرد.

به گفته شاکری، آتش‌نشانان زیر نظر عبداللهی، معاون خدمات شهری پایتخت عملیات خروج اموال را انجام می‌دهند.

کد خبر 290609

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha