همشهری آنلاین: منابع خبری از سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری ایرباس ۳۲۰ متعلق به آلمان در جنوب فرانسه خبر داده و بر اساس گفته وزیر حمل و نقل فرانسه تمامی سرنشینان این هواپیما کشته شده‌اند.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، یک فروند هواپیمای مسافربری ایرباس 320 متعلق به خطوط هواپیمایی آلمان در جنوب فرانسه سقوط کرده است. پلیس فرانسه نیز خبر سقوط این هواپیما را در جنوب فرانسه تایید کرده است.

فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه گفت: شرایط سقوط هواپیما به گونه‌ای بوده است که به نظر می‌آید کسی در این حادثه زنده نمانده است و اتاق عملیاتی برای بررسی علل سقوط این هواپیما تشکیل شده است.

وزیر کشور فرانسه اعلام کرد که لاشه این هواپیما در نزدیکی یک روستا در جنوب کوه‌های آلپ فرانسه پیدا شده است.

نخست‌وزیر فرانسه با اعلام اینکه تا کنون دلیل سقوط این هواپیمای مسافربری مشخص نشده است، از احتمال کشته شدن 142 تا 150 نفر در حادثه سقوط هواپیما در جنوب این کشور خبر داد.

این هواپیما از بارسلون به مقصد آلمان در حال پرواز بوده است. برخی از منابع امنیتی نیز گفتند که این هواپیما در جنوب کوه‌های آلپ سقوط کرده است.

این هواپیما حامل 148 مسافر بوده است و برخی از منابع تعداد مسافران را 142 تن اعلام کرده‌اند که 6 تن دیگر نیز از خدمه‌های هواپیما بوده‌اند و این هواپیما متعلق به خطوط هوایی Germanwings بوده است‎.

وزیر حمل و نقل فرانسه خبر داد که کسی از حادثه سقوط این هواپیما نجات نیافته و تمامی 148 سرنشین آن کشته شده‌اند.

کد خبر 290527

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha