همشهری آنلاین: هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس روز شنبه با برگزاری چند دیدار پیگیری شد. در ادامه این رقابت‌ها ، کریستال پالاس دو بریک استوک سیتی را برد و سوانسی سیتی با تک گل در دقیقه ۸۷ بافی تمبی گومیس بر استون ویلا غلبه کرد.

english premier league

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه از لندن، همچنین آرسنال دو بر یک نیوکاسل را شکست داد. در این دیدار الیویه ژیرو در دقایق 24 و 28 برای آرسنال و موسی سیسوکو در دقیقه 48 برای نیوکاسل گلزنی کردند.

ساوتهمپتون نیز با دو گل بر برنلی پیروزی شد و تاتنهام با نتیجه چهار بر سه مقابل لسترسیتی به برتری دست یافت. همچنین وستهام با تک گل دقیقه 88 ساخو ساندرلند را برد.

هفته سی ام رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس روز یکشنبه با دیدار لیورپول مقابل منچستریونایتد (داربی انگلیس) ادامه می یابد. دو تیم لیورپول و منچستریونایتد تا کنون 191 بار به مصاف هم رفته اند که لیورپول 64 بار و منچستریونایتد 76 بار به برتری رسیده اند. همچنین هال سیتی با چلسی و کوئینز پارک رنجرز با اورتون دیدار می کنند.

در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر انگلیس تیم چلسی با 64 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های منچسترسیتی با 61 و آرسنال با 60 امتیاز دوم و سوم و تیم های منچستریونایتد با 56 و لیورپول با 54 امتیاز چهارم و پنجم هستند.

کد خبر 290422

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha