همشهری آنلاین: هفته هشتم لیگ حرفه‌ای بسکتبال با برتری تیم‌های مهرام، دانشگاه آزاد، شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام همراه بود.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، در سالن اندیشه شهرک بعثت دو تیم پتروشیمی بندرامام و فولاد هفت الماس قزوین مقابل هم صف‌آرایی کردند. در این دیدار تیم میزبان موفق شد با اختلاف 5 امتیاز کوارتر اول و دوم را به پایان برساند و در مجموع با نتیجه 44 بر 34 تیم برتر میدان در نيمه نخست باشد. در کوارتر سوم بازیکنان هفت الماس تا حدودی تیم پتروشیمی را به دردسر انداختند، اما باز هم برتری نهایی از آن حریف بود. در کوارتر پایانی نیز بازیکنان پتروشیمی بندرامام با کسب 30 امتیاز موفق شدند در نهایت با نتیجه 86 بر 62 در این دیدار خانگی نیز به پیروزی برسند.

بازی تیم‌های پمینا و مهرام که در اصفهان انجام شد در کوارتر اول با برتری 12 بر 6 تیم میهمان در جریان بود. در کوارتر دوم پمینا تیم برتر میدان بود و با نتیجه 17 بر 11 این تایم بازی را به سود خود خاتمه داد تا نیمه نخست با نتیجه تساوی 23 به اتمام برسد. در کوارتر سوم این مهرام بود که بار دیگر بازی را در دست گرفت و با نتیجه 20 بر 13 به برتری رسید و در حالی که کواتر چهارم با تساوی دو تیم دنبال دنبال شد، برتری 7 امتیازی کوارتر سوم پیروزی 64 بر 57 تیم میهمان را به دنبال داشت.

شهرداری گرگان که در سالن آزادی تهران پذیرای پالایش نفت آبادان بود، در یک زمين بی‌طرف موفق شد نمایش فوق‌العاده‌ای مقابل حریف داشته باشد و با برتری در کوارترهای اول، سوم و چهارم شکست سنگینی به تیم پالایش نفت آبادان تحمیل نمود و در خارج از خانه با نتیجه 81 بر 67 پیروزی شیرینی كسب كرد.

دانشگاه آزاد، صدرنشین هفته‌های پایانی دور رفت این فصل مسابقات در مصاف با صنایع پتروشیمی ماهشهر در سالن اختصاصی خود در هر چهار کوارتر بازی برتری خود را به حریف خوزستانی خود دیکته کرد و اجازه نداد تا بازیکنان تیم حریف حتی برای دقایقی هم که شده بتوانند بازی واقعی خود را در زمین پیاده کنند و این دیدار در نهایت با نتیجه 92 بر 57 با پیروزی دانشگاه آزاد خاتمه يافت.

با توجه به نتایجی که تیم‌ها در هفته هشتم لیگ به دست آوردند، تیم دانشگاه آزاد با کسب 7 پیروزی صدرنشین است و تیم‌های پتروشیمی بندرامام و مهرام نیز بر اساس تفاضل گل در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

 

کد خبر 289836

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha