همشهری آنلاین: تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان تهران در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به پیروزی رسیدند تا یک گام دیگر تا دیدار نهایی فاصله داشته باشند.

Volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال روز یکشنبه (17 اسفند) با دو دیدار در شهرهای ارومیه و تهران پیگیری شد.

در ارومیه تیم‌های میزان خراسان و شهرداری این شهر در سالن غدیر ارومیه که هفت هزار تماشاگر داشت، به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه تلاش دو تیم سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۳۶ بر ۳۴ و ۲۵ بر 10 به سود شهرداری ارومیه شد.

در ست نخست این مسابقه تیم میزان بر عکس شهرداری ارومیه هماهنگی خوبی نداشت و بازیکنان اشتباهات زیادی در زمین داشتند. در امتیاز های پایانی که فاصله امتیازهای دو تیم به ۶ رسیده بود، سرمربی میزان دو بازیکن اصلی خود را برای استراحت تعویض کرد، اما شرایط تیم نماینده خراسان بهتر شد و تا امتیاز ۲۲ پیش آمد.

جهانگیر سید عباسی در ابتدای این مسابقه از ترکیب شهرام محمودی، حامد رضایی، ورمیلیو (پاسور ایتالیایی)، پوریا فیاضی، نیکلوف و عبدالرضا علیزاده استفاده کرد.

سرمربی تیم میزان خراسان نیز آرمین تشکری، عادل غلامی، رحمان داوودی، مهدی مهدوی، امین علوی، علیرضا مباشری و فرهاد ظریف را در ابتدای این مسابقه به میدان فرستاد.

درب‌های سالن غدیر ارومیه از ساعت ۱۳ باز شد و مردم و هواداران ارومیه ای وارد سالن شدند و در ساعت ۱۵ تمامی ۶ هزار صندلی این سالن تکمیل شد و افراد تازه وارد بر روی پله‌ها و راهروها نشستند که حدود هزار نفر بودند.


در دیگر مسابقه این مرحله تیم‌ پیکان تهران در خانه والیبال سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ شهرداری تبریز را شکست داد.

دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه هفته جاری (20 اسفند) در شهرهای مشهد و تبریز برگزار می‌شود.

 

کد خبر 289381

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha