همشهری آنلاین: تیم فوتبال تراکتورسازی با پیروزی مقابل پرسپولیس در مهمترین دیدار هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد. پرسپولیس هم به عادت قبلی‌اش در لیگ برتر برگشت و ناکام ماند.

پرسپولیس - تراکتورسازی

مهر نوشت: در ادامه دیدارهای روز دوم از هفته بیست و دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز دو بازی همزمان برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم تراکتورسازی با یک گل مقابل میهمانش پرسپولیس به پیروزی دست یافت.

در این بازی که با قضاوت یدالله جهانبازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شد، شاهین ثاقبی در دقیقه 62 و روی اشتباه بابک حاتمی دروازه تیم پرسپولیس را باز کرد. ضمن اینکه مایکل اومانیا، فرناندو گابریل، محمد نوری، محسن بنگر و پیام صادقیان از پرسپولیس و فریدن عابدینی از تیم تراکتورسازی، بازیکنان اخطاری این مسابقه بودند.

حمید درخشان که در این بازی به ترکیب برنده خود در بازی‌های آسیایی دست زده، نتوانست از این ترکیب نتیجه بگیرد و در نهایت پرسپولیسی‌ها در این بازی نتوانستند امتیازی را بدست آوردند. سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانا، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری (احمد نوراللهی)، مهدی جعفرپور (محمدخانزاده)، محمد نوری، فرناندو گابریل، امید عالیشاه، پیام صادقیان و تادئو (علی علیپور) نفرات این تیم سرخپوش را برابر تراکتورسازی تشکیل دادند.

این مسابقه با حملات دو تیم آغاز شد اما پرسپولیس در نیمه نخست عملکرد بهتری از تیم تراکتورسازی داشت، هرچند سوشا مکانی با دو واکنش خوب ضربات فرشاد احمدزاده و ادینهو را مهار کرد. در نیمه دوم اما تراکتوری‌ها تیم برتر میدان بودند و در نهایت روی یکی از حملات خود به گل برتری دست یافتند. در دقیقه 62 بابک حاتمی در خط دفاع پرسپولیس یک توپ را هدر داد که شاهین ثاقبی هم پس از عبور از سوشا مکانی، توپ را وارد دروازه سرخپوشان تهرانی کرد.

در دقایق پایانی نیمه دوم هم پرسپولیسی‌ها خطراتی را روی دروازه تراکتورسازی ایجاد کردند اما این حملات نتیجه بخش نبود تا پرسپولیس پس از دو بازی درخشان و دو پیروزی ارزشمند در آسیا، این مسابقه را با شکست پشت سربگذارد. تراکتورسازی هم با برتری در نبرد آسیایی‌ها و تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال، توانست به رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر:
1- نفت تهران 42 امتیاز
2- تراکتورسازی تبریز 41 امتیاز - تفاضل گل 13+
3- استقلال تهران 41 امتیاز - تفاضل گل 11+
4- سپاهان اصفهان 38 امتیاز
5- فولادخوزستان 37 امتیاز (یک بازی کمتر)
6- ذوب‌آهن اصفهان 34 امتیاز
-----------------------------------------------
14- گسترش فولادتبریز 19 امتیاز - تفاضل گل 11-
15- نفت مسجدسلیمان 19 امتیاز - تفاضل گل 13-
16- راه‌آهن تهران 19 امتیاز - تفاضل گل 18-

کد خبر 289365

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha