جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک هواپیمای ناشناس تعدادی از سرکرده‌های گروه تروریستی جبهه النصره را در حومه ادلب هدف قرار داد که در این حمله مرد شماره دو جبهه النصره نیز به هلاکت رسید. در همین حال، شبکه المیادین به نقل از منابع گزارش داد که مرد شماره یک النصره از این حملات جان سالم به در برد.

هلاکت مقام ارشد جبهه النصره در سوریه

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هواپیمای ناشناس تعدادی از سرکرده‌های جبهه النصره در سوريه را هدف قرارداد و در پی حمله هوایی 4 تن از سرکردگان النصره به هلاکت رسیدند.

نیروهای ضد ائتلاف داعش نیز این مساله را تکذیب کردند که جنگنده‌های ائتلاف دست به این حمله که در نزدیکی سلقین در حومه ادلب صورت گرفت، زده باشند.

فعالان در میان مخالفان سوری اعلام کردند که از میان کشته شدگان در این حمله "ابوهمام الشامی" سرکرده نظامی و میدانی جبهه النصره و "ابوعمر الکردی" که از موسسان جبهه النصره است و همچنین "ابوالبراء النصاری" و "ابو مصعب الفلسطینی" به هلاکت رسیدند.

فعالان اعلام کردند که ابوهمام مرد شماره 2 جبهه النصره پس از "ابومحمد الجولانی" مرد شماره یک این جبهه تروریستی است و وی از سرکرده‌های القاعده در افغانستان بود که در سوریه بازداشت شد و سپس آزاد گردید و بار دیگر در لبنان به مدت 5 سال بازداشت گردید و سپس به جبهه النصره ملحق شد.

در همین حال، شبکه المیادین به نقل از منابع آگاه گزارش داد که ابومحمد الجولانی از این حمله جان سالم به در برد.

کد خبر 289094

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha