همشهری‌آنلاین: اولین شماره ماهنامه دیده‌بان فناوری به‌عنوان نخستین نشریه تخصصی ایرانی در حوزه اقتصاد و مدیریت فناوری اطلاعات و با هدف انتشار دیدگاه‌های علمی در حوزه تخصصی مدیریت و اقتصاد فناوری اطلاعات و ارتباطات در اختیار علاقه‌مندان حوزه آی تی قرار گرفت.

نشریه دیدبان

به گزارش مؤسسه دیده بان آی تی، این ماهنامه در هر شماره تعدادی موضوعات مهم و کلیدی را در زمینه‌های بانکداری الکترونیکی، آموزش، امنیت اطلاعات، فناوری ارتباطات، جامعه اطلاعاتی و ... به صورت پرونده ویژه مورد بررسی قرار می‌دهد و به انعکاس دیدگاه‌های کلان‌نگر، استراتژی‌محور و فناورانه برترین‌های صنعت در قالب گفتگو، گزارش، میزگرد و تحلیل می‌پردازد.

در همین راستا در این شماره از ماهنامه دیده بان فناوری به موضوع «میانه تخصص و دانش آکادمیک» در بخش آموزش پرداخته شده است و در بخش دیگری از نشریه تحت عنوان «امنیت اطلاعات» موضوع تغییر نگاه به امنیت سازمانی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.

همچنین در نخستین شماره دیده‌بان فناوری در بخش «آینده نزدیک» به بررسی موضوع «بزرگ داده‌ها» و «روند جهانی یا آینده‌نگاری» پرداخته شد و در بخش «فراصنعت فاوا» مطالبی تحت عنوان «پرونده‌ای برای چهارمین دوره هیئت مدیره نصر تهران» در قالب گفتگو و میزگرد گنجانده شده‌ است.

علاقه‌مندان به حوزه بانکداری نیز می‌توانند گفتگوهایی درباره نوآوری در بانکداری نوین را در بخش «بانکداری الکترونیکی» و در قالب «پرونده‌ای برای نوآوری و تغییر در بانکداری الکترونیکی» مورد مطالعه قرار دهند.

این نشریه قصد دارد با همکاری جمعی از مدیران، اقتصاددانان، فناوران و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف اعم از فناوری اطلاعات، اقتصاد، بانک و بانکداری الکترونیکی، صنعت و مدیریت؛ بسترساز ارتقای جایگاه فاوا در حد یک فراصنعت تأثیرگذار در کشور باشد.

شماره نخست این ماهنامه که به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی علیرضا صالحی و در هلدینگ رسانه ای دیده بان منتشر می شود، در 96 صفحه آماده شده و با بهای 12هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.

گفتنی است این نشریه از دیدگاه های همه علاقمندان استقبال نموده و با تلفن 88749412 و ایمیل info@dfe.ir آماده شنیدن نقدها و اظهارنظرهای نخبگان و کارشناسان است. خرید اینترنتی این ماهنامه نیز از طریق www.mrcenter.ir امکان پذیر است.

کد خبر 288785

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha