با پیداشدن اجساد ۴ عضو یک خانواده در خانه‌ای در شهر همدان، این فرضیه که آنها قربانی تجارت اشیای عتیقه شده‌اند، قوت گرفته است.

صبح ديروز زن جواني با پليس همدان تماس گرفت و وحشتزده خبر از قتل‌عام اعضاي خانواده‌اش در خانه‌شان در خيابان ركني همدان داد. اين زن چند سالي بود كه همراه همسرش در يكي از شهرهاي آذربايجان‌غربي زندگي مي‌كرد و صبح ديروز براي سر زدن به خانواده‌اش راهي همدان شده و پس از ورود به خانه با اجساد آنها روبه‌رو شده بود. او به مأموران گفت: مدتي بود كه اعضاي خانواده‌ام را نديده بودم.

پدرم چند وقت پيش فوت كرد و پس از آن 2برادرم به همراه خواهر و مادرم در اين خانه زندگي مي‌كردند. صبح كه به همدان رسيدم و به مقابل خانه رفتم، هر چه زنگ زدم كسي جوابي نداد. نگران شدم و با تلفن همراه آنها تماس گرفتم اما باز هم جوابي نشنيدم. چون از قبل كليد داشتم، در خانه را باز كردم و وارد شدم. به محض ورود به داخل خانه متوجه بوي تعفن شديدي شدم و با ديدن اجساد اعضاي خانواده‌ام، پليس را خبر كردم.

  • جنايت مرموز

تيمي از كارآگاهان جنايي همدان همراه با بازپرس ويژه قتل راهي محل جنايت شدند. قربانيان 2پسر جوان، يك دختر 18ساله و زني حدودا 50ساله بودند. آنچه مسلم بود، اينكه مدت زمان زيادي از زمان جنايت گذشته بود. تا جايي كه اجساد متعفن شده بودند و تشخيص اينكه آنها چگونه و با چه وسيله‌اي به قتل رسيده‌اند در بررسي‌هاي اوليه غيرممكن بود. با اين حال آثار خون در نقاط مختلف خانه نشان مي‌داد كه آنها از سوي عاملان جنايت هدف ضربات مرگبار قرار گرفته‌اند. كارآگاهان در ادامه تحقيقات به پرس‌وجو از همسايه‌ها پرداختند اما هيچ‌كس متوجه حادثه نشده بود.

تنها كسي كه مي‌توانست در حل اين معماي جنايي به پليس كمك كند، دختر ديگر خانواده بود كه آن روز به همدان آمده بود. او گفت: اعضاي خانواده‌ام از مدتي قبل در كار خريد و فروش گنج و اشياي عتيقه بودند و به همين دليل با افراد ناشناسي در ارتباط بودند. اما من مخالف اين كار بودم و اطلاعات زيادي درباره كساني كه با آنها در ارتباط بودند ندارم. به‌گفته سرهنگ رسول مرادي، رئيس پليس همدان، طبق بررسي‌هاي انجام شده حدود 3 الي 4 روز از جنايت مي‌گذرد و اميدواريم با توجه به قرائن و دلايل موجود هرچه سريع‌تر موفق به شناسايي متهم يا متهمان اين پرونده شويم.

کد خبر 288764

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha