همشهری آنلاین: مسابقات بولدرینگ و سرطناب در دو بخش بانوان و آقایان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

سنگ‌نوردی

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كوه‌نوردي و صعودهاي ورزشي، در پانزدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر، یادواره شهدای تاسوکی در «زاهدان»، فینال مسابقات رشته «بولدرینگ» بانوان با حضور 6 سنگ‌نورد فینالیست برگزار شد و در نهایت «الناز رکابی» از زنجان به مقام قهرمانی رسید، «فرناز اسماعیل‌زاده» از زنجان نایب قهرمان شد و «فاطمه جعفری» از کرمان به مقام سوم دست یافت.

سیما سلطانی، معصومه رجبعلی و آتنا بیگوند نیز به ترتیب در رده‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

نفرات برتر بولدرینگ بانوان

در رشته «سرطناب» بانوان و در فینال این رشته، «الناز رکابی» از زنجان اول، «سیما سلطانی» از زنجان دوم و «معصومه رجبعلی» از ققنوس تهران سوم شدند.

نفرات برتر سرطناب بانوان

همچنين با برگزاری مسابقات فینال رشته «بولدرینگ» مردان، چهره‌های برتر این رشته مشخص شدند. بر این اساس «غلامعلی برات‌زاده» از باشگاه داوودی تهران به مقام نخست دست یافت، «داوود رکابی» از زنجان به مقام دوم رسید و «سیدرضا چاشی» از باشگاه نفت امیدیه در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین «میثاق قزلباش» از باشگاه کاراکال، «سعید صفری» از باشگاه نفت امیدیه و «ابوالفضل حسن‌پور» از خراسان رضوی به ترتیب چهارم تا ششم شدند.

پيش از اين نيز در فينال سرطناب مردان «داوود ركابي» از زنجان، «محمدرضا بيگدلي» از زنجان و «غلامعلي برات‌زاده» از باشگاه داوودي تهران عناوين اول تا سوم را كسب كرده بودند.

 

کد خبر 288590

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha