اعضای باند زورگیری جنوب پایتخت بعد از چندین فقره سرقت بر سر تقسیم اموال مسروقه به جان یکدیگر افتادند که همین درگیری خونین باعث دستگیری‌شان شد.

نيمه شب جمعه مرد جواني به كلانتري151 يافت‌آباد رفت و گفت دقايقي قبل همراه با همسر باردارش طعمه 3 زورگير قرار گرفته است. او گفت:‌مي‌خواستم به خانه پدرزنم برويم كه در بين راه يك موتورسيكلت كه 3سرنشين داشت كنارمان توقف كرد. همسرم مقابل درب خانه پدرش ايستاده بود كه 2نفر از آنها كه 2قمه بزرگ در دست داشتند سراغ من آمدند، من را به ديوار چسباندند و يكي از آنها قمه‌اش را زير گلويم گذاشت و دومين نفر قمه را روي سينه‌ام گرفت.

آنها به زور 2گوشي تلفن همراه و حدود 70هزار تومان پول را از من گرفته و فرار كردند. شاكي ادامه داد: در آن لحظات نگران همسر باردارم بودم كه از شدت ترس روي زمين افتاده بود و مي‌لرزيد. ثبت اين شكايت در شرايطي بود كه همان شب در محدوده كلانتري يافت‌آباد 5 فقره زورگيري ديگر با همين شيوه انجام شده بود.

درحالي‌كه ساعتي از شروع تحقيقات پليس مي‌گذشت از بيمارستان با كلانتري تماس گرفتند و اعلام كردند جواني كه به ضرب چاقو مجروح شده در اورژانس بيمارستان بستري است. او به پزشكان گفته بود پسرعمويش او را با قمه مجروح كرده است. گروهي از مأموران به بيمارستان رفتند تا از جوان مجروح تحقيق كنند.

او در بازجويي‌هاي اوليه گفت: من و پسرعمويم و يكي از دوستانم از چند نفر زورگيري كرديم و مي‌خواستيم پول‌ها و گوشي‌هايي را كه به‌دست آورده بوديم با هم تقسيم كنيم اما دچار اختلاف شديم و پسرعمويم من را با چاقو مجروح كرد. به اين ترتيب وي بعد از مداوا به بازداشتگاه كلانتري منتقل شد و در همين حال افرادي كه از آنها زورگيري شده بود جوان بازداشت شده را به‌عنوان زورگير شناسايي كردند.

صبح ديروز متهم به دادسراي ناحيه 34منتقل شد و تحت بازجويي قرار گرفت. او اين بار دست داشتن در زورگيري را انكار كرد و گفت پسرعمويش او را با چاقو مجروح كرده و زورگيري‌اي در كار نيست. در چنين شرايطي وي با صدور قرار قانوني در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت و تحقيقات براي دستگيري همدستانش ادامه دارد.

کد خبر 288554

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha