شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون خبر سازمان صداوسیما از افزایش ۶۵ درصدی بخش‌های خبری خبر داد.

خبر

به گزارش ايسنا؛ مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید و قدیم شبکه خبر  با حضور معاون خبر برگزار شد.

در این مراسم پیمان جبلی ضمن قدردانی از تلاش یازده ساله اردشیر زابلی‌زاده وی را در عرصه خبر پیشرو دانست و با اشاره به تلاش های او برای ارتقای کمی و کیفی شبکه خبر گفت: آقای زابلی‌زاده از سال 82 که شبکه خبر را تحویل گرفت، تغییرات چشمگیری را در این شبکه به وجود آورد که افزایش مخاطب و 24 ساعته شدن این شبکه حاکی از تلاش شبانه‌روزی آقای زابلی‌زاده و همکارانش است.

در ادامه جلسه، زابلی‌زاده، گزارش عملکردی از فعالیت 11 ساله همکاران این شبکه را ارائه کرد.

وی از افزایش 65 درصدی در بخش‌های خبری - از 35 بخش به 83 بخش - خبر داد و افزود: امروز به همت تلاش همه همکاران این شبکه در همه بخش‌های مستند خبری، ارتباط زنده، خبر و گزارش میزان برنامه‌ها به لحاظ کیفی و کمی افرایش داشته است.

وی برای مدیر جدید شبکه آرزوی موفقیت کرد.

در پایان جلسه نیز عبدالرضا بوالی، مدیر شبکه خبر گفت: این شبکه زمانی به من تحویل داده شد که به لحاظ فعالیت در سطح مطلوبی قرار دارد و نیروهای کارآمدی در آن فعالند.

بوالی نام شبکه خبر را یک شعار راهبردی ذکر کرد و گفت: برای هر مدیری در یک شبکه مانند شبکه خبر همین نام ترسیم کننده مسیر خواهد بود.

وی در ادامه به ظرفیت‌های زیاد شبکه 24 ساعته خبر اشاره کرد و افزود: وقتی 24 ساعت آنتن زنده خبر داشته باشیم نباید خوراک جدیدی برای روزنامه‌های فردا باقی بماند.

در پایان جلسه، احکام زابلی‌زاده و بوالی اعطا شد. زابلی‌زاده از این پس مشاور معاون خبر خواهد بود.

کد خبر 288542

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha