همشهری آنلاین: سهیل واحدی، ملی‌پوش اسنوکر ایران موفق شد نخستین مدال طلای رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های بیلیاردی غرب آسیا را به دست آورد.

Soheyl Vahedi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، فینال مسابقات اسنوکر 15 توپ انفرادی با حضور سهیل واحدی و عمر الکجا از کشور سوریه بعد از ظهر روز جمعه 8 اسفند ماه برگزار شد و سهیل واحدی با پيروزي 5 بر 4 موفق شد نخستین طلای تیم ملی بیلیارد ایران را به دست آورد. پیش از این محمدعلی پردل موفق به کسب یک مدال نقره در رشته ناین بال انفرادی و یک مدال برنز در رشته ایت بال انفرادی شده بود.

احسان حیدری‌نژاد و امیر سرخوش، ملی‌پوشان کشورمان در رشته اسنوکر 15 توپ تیمی با شکست تیم سوریه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

محمدعلی پردل و مهدی راسخی در رشته ناین بال تیمی موفق شدند با پیروزی در مقابل تیم ملی عراق به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

نتایج مسابقات تیمی رشته‌های ناین بال و اسنوکر 15 توپ به شرح ذیل است:

تیم ایران (امیر سرخوش- احسان حیدری‌نژاد) 3- تیم کویت 0 (اسنوکر 15 توپ تیمی)

تیم ایران (محمدعلی پردل- مهدی راسخی) 9- تیم یمن 2 (ناین بال تیمی)

تیم ایران (محمدعلی پردل- مهدی راسخی) 8- تیم کویت 9 (ناین بال تیمی)

تیم ایران (امیر سرخوش- احسان حیدری‌نژاد) 3- تیم سوریه 0 (اسنوکر 15 توپ تیمی)

تیم ایران (محمدعلی پردل- مهدی راسخی) 9- تیم عربستان 1 (ناین بال تیمی)

تیم ایران (محمدعلی پردل- مهدی راسخی) 9- تیم عراق 6 (ناین بال تیمی)

لازم به ذکر است پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های بیلیاردی غرب آسیا ازدوم اسفند ماه آغاز شده است و روز شنبه 9 اسفند با برگزاری فینال رشته اسنوکر شش توپ با حضور سهیل واحدی، رشته تیمی ناین بال در مرحله نیمه نهایی با حضور مهدی راسخی و محمدعلی پردل و رشته اسنوکر 15 توپ تیمی در مرحله نیمه نهایی با حضور امیر سرخوش و احسان حیدری‌نژاد پیگیری خواهد شد.

 

کد خبر 288459

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha