همشهری آنلاین: عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری و شورا در سال ۹۳ همکاری خوبی را داشته‌اند، گفت: در سال آینده نیز توسعه حمل‌ونقل ریلی یکی از سیاست‌های اصلی شورا و شهرداری خواهد بود.

شیبانی

فارس نوشت: عباس شیبانی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی شهرداری تهران در سال 93 اظهار داشت: این اقدامات در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، حمل‌ونقل و... بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های اصلی شورای چهارم توسعه حمل‌ونقل شهری و به خصوص حمل‌ونقل ریلی است، افزود: در این زمینه شهرداری تهران اقدامات خوبی را در جهت توسعه خطوط مترو انجام داده است.

شیبانی با بیان اینکه شورای چهارم نیز تعامل خوبی را با شهرداری داشته است، گفت: علی‌رغم اینکه چهره‌های مختلف اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب در شورا وجود دارد اما شاهد همکاری نزدیک شورا و شهرداری هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی شهرداری در سال جاری درباره جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز گفت: در این زمینه شهرداری نسبت به سال گذشته موفق‌تر بوده و امیدواریم این روند در سال‌های آتی نیز ادامه داشته باشد.

شیبانی در ادامه با اشاره به فعالیت اعضای شورای چهارم در سال 93 گفت: تمامی اعضا در سال جاری تلاش کردند که به وظایف نظارتی خود عمل کنند و می‌توان نمره خوبی را به آنها داد.

کد خبر 288367

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha