همشهری آنلاین: معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه پرونده ۴۰۰ نفر از افراد انتخابی در فراخوان جذب هیات علمی سال ۹۱ بررسی و برای هیات جذب ارسال شده است، گفت: با توجه به نیازهای مراکز به زودی فراخوان جدید را اعلام می‌کنیم.

به گزارش فارس، دكتر اصغر کشتکار از صدور فراخوان جديد جذب هيات علمي در دانشگاه فني و حرفه‌اي در سال 94 خبر داد و گفت: در دانشگاه فنی وحرفه‌ای برای جذب هیات علمی در سال 91 فراخوانی داده شد که حدود 7 هزار نفر در دو فاز نیمه اول و نیمه دوم شرکت کردند، از تعداد این شرکت‌کننده‌ها در بررسی‌های اولیه پرونده حدود 400 نفر بررسی شد و برای بررسی‌های بیشتر به مرکز جذب وزارت علوم، تحقيقات و فناوري ارسال شد.

کشتکار با اشاره به اینکه پرونده 400 نفر انتخابی که در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا هستند تشکیل شده است، افزود: این افراد به دو قسمت تقسیم می‌شوند، تعدادی از این افراد حدود 50 نفر کارمندان و مدرسان دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوده که متقاضی تبدیل وضعیت به هیات علمی و 350 نفر مابقی نیز متقاضی آزاد هستند.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد 350 نفر متقاضی تعدادی اساتید حق‌التدریس‌هایی هستند که با این دانشگاه همکاری می‌کنند که در بررسی پرونده‌ها از این تعداد، پرونده 318 نفر قابل تکمیل شدن است. برای آنها کارگروه علمی تشکیل شده و این پرونده‌ها برای تحقیقات محلی و استعلامات به مرکز جذب نیز ارسال شده است.

اصغر کشتکار در زمینه فراخوان جذب هیات علمی جدید گفت: تلاش می‌کنیم که برای شهریور ماه سال 94 بر اساس نیازهای مراکز یک فراخوان جدیدی داشته باشیم، با توجه به اینکه وضعیت دانشگاه به صورتی است که باید تعداد زیادی هیات علمی به کادر آموزشی خود اضافه کند، اما به خاطر بحث بودجه تلاش می کنیم در حال حاضر نیازهای فوری این دانشگاه را رفع کنیم و ما سعی داریم برای سال جدید اگر مجوز 400 نفر را دریافت کنیم فراخوان جدید بدهیم.

کد خبر 288283

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha