سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر ورزش و جوانان گفت مدت ریاست رضازاده در فدراسیون وزنه برداری به پایان رسیده است و بزودی سرپرست به جای وی منصوب می‌کنیم.

rezazadeh

محمود گودرزی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر با بیان اینکه نامه "رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری" به کمیته ملی المپیک کار درستی نبود و اعتراض کرده ایم، افزود : "تاماش آیان"، در نامه خواسته است تا وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون وزنه برداری نام حسین رضازاده را در بیاورد و رقبای دیگر را کنار بگذارد.

وی گفت : این اصلا قابل قبول نیست و اعتراض کرده‌ایم و فدراسیون جهانی نباید در کشوری که انتخابات فدراسیون های ورزشی طبق قانون برگزار می شود چنین درخواستی داشته باشد.

گودرزی ادامه داد: به هر صورت این کار،چه از طرف فدراسیون جهانی یا با فشار داخلی صورت گرفته باشد اگر یکبار دیگر تکرار شود به مجامع بین المللی شکایت خواهیم کرد.

وزیر ورزش همچنین گفت : مدت ریاست رضازاده به پایان رسیده است و بزودی سرپرست را بجای وی منصوب می کنیم تا شرایط برگزاری انتخابات را فراهم کند.

تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری، در نامه‌ای به کمیته ملی المپیک ایران خواسته بود شرایطی فراهم شود تا حسین رضازاده در انتخابات فدراسیون وزنه برداری پیروز شود.

کد خبر 288202

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha