سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: علی دایی در واکنش به انتخاب علی کریمی به عنوان محبوب‌ترین پرسپولیسی و دعوت درخشان از او برای حضور در ورزشگاه آزادی توضیحاتی ارائه کرد.

علی د ایی

به گزارش ایسنا، علی دایی در گفت‌و‌گوی کوتاهی درباره نظرسنجی برنامه 90 و انتخاب علی کریمی به عنوان محبوب ترین پرسپولیسی دو دهه اخیر اظهار داشت: تاریخ پرسپولیس را که ورق بزنیم با نام بزرگان زیادی برخورد می‌کنیم که از مفاخر فوتبال و ورزش ما هستند و برای همه آنها احترام زیادی قایل هستم.

او ادامه داد: در خانواده پرسپولیس رقابت داخلی نداریم و حتی اگر اختلاف نظری هم بین پرسپولیسی‌ها باشد یک اختلاف نظر خانوادگی است و من به انتخاب بیننده‌های برنامه نود احترام می‌گذارم و به همه گزینه‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم در انتخاب نهایی کریمی به عنوان نماینده پرسپولیسی‌ها عنوان محبوبترین فوتبالیست را به دست آورد. در این نظرسنجی جای خیلی از بزرگان و دوستان خالی بود که نام بردن از آنها فرصت زیادی می‌خواهد.

دایی درباره بازی امروز پرسپولیس و لخویا و دعوت درخشان از او برای حضور در ورزشگاه گفت: به خاطر مشغله‌های کاری نمی‌توانم به ورزشگاه بروم اما دلم با تیمم است و انشاءالله هواداران هم امروز ثابت می‌کنند پرسپولیس بی‌دلیل عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا را یدک نمی‌کشد.

کد خبر 288177

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha