شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح مسکن اجتماعی میان مسئولان وزارت راه و شهرسازی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تفاهم نهایی رسیده و منتظر هستیم این طرح در جلسه شورای عالی رفاه با حضور دکتر روحانی به تصویب نهایی برسد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حامد مظاهریان درباره سرانجام طرح مسکن اجتماعی، گفت: با توجه به اینکه این طرح ویژه اقشار ضعیف‌ جامعه بوده و برای دهک‌های اول و دوم طراحی شده است، جزئیات آن در جلسات متعددی میان وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی شد تا بالاخره به تأیید دو طرف رسید.

معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه باید پیش‌نویس این طرح در جلسه شورای عالی رفاه نیز به تصویب رسد تا قابلیت ابلاغ و اجرا بیابد، ادامه داد: به احتمال فراوان هفته آینده این جلسه برگزار خواهد شد تا پس از تأیید اعضا و رئیس شورای عالی رفاه (رئیس جمهور) از این طرح رونمایی و سپس برای اجرا به دستگاه‌های مربوط ابلاغ شود.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، در بخش‌هایی از این پیش‌نویس راهکارهای مختلفی برای تهیه مسکن خانوارهای کم‌درآمد اعم از واگذاری مستقیم خانه‌های اجاره‌ای، پرداخت اجاره‌بهای مسکن افراد ساکن در آن، ارائه زمین رایگان و دولتی به تشکل‌های کارگری و سرپرستان خانواده‌های کم‌درآمد برای ساخت و ساز مسکن ارزان و ... طراحی و تدوین شده است که پس از تصویب در شورای عالی رفاه به اجرا درمی‌آید.

کد خبر 287842

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha