همشهری آنلاین: افشین قطبی از توافق اولیه با پرسپولیس برای بازی های باقیمانده لیگ و لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت: یک پرسپولیسی‌ام و آرزوی موفقیت تیمم را دارم، چه با قطبی و چه با درخشان یا برانکو ایوانکوویچ.

قطبی

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها صحبت برای بازگشت دوباره او به این تیم داغ شده است و از طرفی محمدحسین نژادفلاح هم از توافق اولیه با او و برانکو ایوانکوویچ خبر داد، بالاخره لب سخن گشود و در گفت‌وگو با ایسنا، به سوالاتی پیرامون این موضوع پاسخ داد که در زیر می‌آید:

  • تا آخرین لحظه از حمید درخشان حمایت شود

سرمربی اسبق پرسپولیس ابتدا درباره توافق با پرسپولیسی‌ها اظهار کرد: فکر می‌کنم شرایطی که درباره موضوع تغییر سرمربی پرسپولیس ایجاد شده، به هیچ وجه زیبنده این باشگاه و هوادارانش نیست. معتقدم باشگاه بهتر است تا آخرین لحظه تصمیم قطعی‌، از حمید درخشان و سایر اعضای کادر فنی این تیم حمایت کنند تا آنها هم بتوانند عملکرد و نتایج خوبی را برای این تیم بر جای بگذارند.

  • از برخورد آقایان در زمانی سرمربی تیم ملی بودم ناراحتم

سرمربی پیشین تیم ایران با انتقاد از شرایط مشابهی که زمان سرمربیگری اش در تیم ملی برای او وجود داشته است، افزود: بخاطر دارم زمانی که سرمربی تیم ایران بودم، آقایان با مربیان مختلف مذاکره می‌کردند و شرایط برای من که هنوز سرمربی تیم بودم اصلا مساعد نبود! وقتی خودم آن وضعیت را درک کردم و ناراضی نبودم چطور می‌توانم مشابه آن را برای حمید درخشان بخواهم؟! از آن برخوردها ناراحتم و هیچ وقت نمی‌خواهم برای همکارم هم وجود داشته باشد؛ ضمن اینکه پرسپولیس هم ممکن است از چنین وضعیتی متضرر شود.

  • پرسپولیس بهتر است رفتار حرفه‌ای تر داشته باشد

قطبی با بیان اینکه انتظار رفتار حرفه‌ای تر از سوی باشگاه پرسپولیس دارد، تصریح کرد: از طریق مهدی حاج‌باقر مدیر برنامه‌هایم مذاکره‌ای با باشگاه پرسپولیس شده است و من هم پذیرفتم اگر روزی بتوانم به این تیم خدمت کنم، بخاطر هواداران با کمال میل آن را بپذیرم؛ نهایتا برای حضور در این تیم اعلام آمادگی کردم. فقط فرصت زیاد نیست و با نزدیک شدن به بازی های لیگ قهرمانان آسیا انتظار می‌رود باشگاه پرسپولیس بخاطر از دست نرفتن زمان، اگر تصمیم نهایی‌اش را گرفت حرفه‌ای تر عمل کند.

  • توافقم با پرسپولیس برای این فصل و آسیاست نه فصل آینده

سرمربی اسبق پرسپولیس در پاسخ به اینکه توافق شما با این باشگاه برای عقد قرارداد چندساله است، گفت: مذاکره و توافق صرفا برای بازی های باقیمانده از لیگ برتر و همینطور مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است. ما توافقی برای فصل آینده نکردیم و اگر این همکاری شکل گرفت، در انتهای فصل می‌توانیم برای آینده مذاکره کرده و تصمیم‌ بگیریم.

  • موفقیت پرسپولیس را می‌خواهم حتی با درخشان یا برانکو

وی همچنین در واکنش به اینکه برانکو ایوانکوویچ هم به نوعی یکی از رقبای شما به حساب می‌آید، اظهار کرد: من یکی از هواداران پرسپولیس هستم و مربیگری‌ام در ایران را هم از این تیم آغاز کردم. افشین قطبی از پرسپولیس به تیم ملی رفت و همیشه خودش را یک پرسپولیسی می‌داند. طبیعتا موفقیت تیمم را می‌خواهم. اگر پرسپولیس با درخشان یا برانکو می‌تواند موفق باشد، شک نکنید موافق این تصمیم هستم. من آرزوی سربلندی این تیم را دارم چه با قطبی باشد و چه با هر مربی دیگری، بنابراین نگاهم به این مساله از زاویه یک هوادار است.

  • تصمیم و زمان دست مسئولان پرسپولیس است

قطبی در پایان در پاسخ به اینکه فکر می‌کنید چه زمانی تکلیف این موضوع مشخص می‌شود نیز گفت: همانطور که گفتم مذاکرات مدیر عامل باشگاه با مدیر برنامه‌های من انجام شده و به توافق اولیه هم رسیده‌ایم؛ دیگر تصمیم و زمان دست آنهاست که باید دید چه برنامه‌ای برای آن دارند.

کد خبر 287813

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha