دندانپزشک قلابی، دختران دم‌بخت را در شبکه اجتماعی تانگو به دام می‌انداخت و برای کلاهبرداری میلیونی از آنها نقش خواستگار پولدار و دست و دلباز را بازی می‌کرد.

او سرانجام با زيركي يكي از دختران فريب خورده به دام افتاد. اول بهمن‌ماه با شكايت دختر ورزشكاري در پليس آگاهي رشت، مأموران پليس در جريان فعاليت يك خواستگار كلاهبردار قرار گرفتند. دختر 35ساله كه تحصيل‌كرده و مربي ووشو است به مأموران گفت: حدود يك‌ماه پيش در فضاي مجازي تانگو با مردي كه خود را شهروز معرفي كرد آشنا شدم. او مي‌گفت دندانپزشك است و مدعي شد كه در شهر كرمان مطب دارد.

وقتي متوجه شد كه من در رشت زندگي مي‌كنم ادعا كرد كه مي‌خواهد در رشت هم مطبي راه‌اندازي كند. آن روز من به جست و جو در اينترنت پرداختم و ديدم همه مشخصاتي كه شهروز درباره خودش گفته صحت دارد به همين‌خاطر به او اعتماد كردم و به آشنايي‌مان ادامه دادم.

  • هديه خيالي 270 ميليوني

دخترجوان خبر نداشت كه شهروز از مشخصات دندانپزشكي كه اكنون در خارج از كشور به‌سر مي‌برد سوءاستفاده كرده تا دست به كلاهبرداري از او بزند. او در ادامه شكايتش گفت: بعد از چند روز متوجه شدم كه او به رشت آمده است. مرد جوان با من تماس گرفت و قرار ملاقات گذاشت. نخستين روزي كه او را ديدم با خودروي بي‌ام‌و به محل قرار آمد كه بعدا متوجه شدم همه اينها نمايشي بوده كه مرا فريب دهد. آن روز شهروز به چند بنگاه املاك رفت تا به ظاهر يك واحد تجاري به‌عنوان مطب بخرد.

ديگر مطمئن شده بودم كه او مرد پولداري است و وقتي در دومين قرارمان از من خواستگاري كرد و گفت كه به‌زودي قرار است خواهرش از كانادا به ايران بيايد تا براي خواستگاري به خانه‌ام بيايند، قبول كردم. بعد از چند روز كه همراه تيم ورزشي به تهران رفتم، شهروز با من تماس گرفت و گفت اصلا دلش نمي‌خواهد كه همسرآينده‌اش با ماشين مدل پايين رفت وآمد كند.

او مدعي شد كه قصد دارد يك خودروي خارجي گران‌قيمت برايم بخرد؛ يك ماشين جنسيس 270ميليوني. او گفت كه 250ميليون تومان به‌حساب مرد نمايشگاه‌دار ريخته و قرار است فرداي آن روز 20ميليون ديگر به او بپردازد و ماشين صفرخارجي را تحويل بگيرد. فرداي آن روز همراه شهروز به بنگاهي در رشت رفتيم و خودروي 206 من را 27ميليون تومان فروختيم و پولش را تحويل شهروز دادم تا به‌حساب مرد نمايشگاه دار واريز كند و ماشين را تحويل بگيرد اما بعد از آن وي مرتب امروز و فردا كرد.

هربار بهانه‌اي مي‌آورد تا اينكه مدعي شد فروشنده زيرقولش زده و از من خواست تا مقدار ديگري پول به حسابش بريزم كه ماشين را تحويل بگيرد. آنجا بود كه به او مشكوك شدم و تصميم به شكايت گرفتم. با اين شكايت، تيمي از مأموران پليس آگاهي گيلان با همكاري پليس فتا و به دستور سرهنگ فلاح كريمي رئيس پليس آگاهي استان گيلان تحقيقات خود را شروع كردند تا اينكه 12بهمن‌ماه با كمك شاكي، مرد جوان را در پارك دستگير كردند. همزمان 7دختر ديگر به طرح شكايت از وي پرداختند.

همه اين دختران دم بخت كه تحصيل‌كرده هستند در فضاي مجازي تانگو با شهروز آشنا شده بودندو اغلب به خيال اينكه همسر آينده‌شان برايشان خودروي جنسيس خريده است فريب خوردند. به گزارش همشهري، پسر 34ساله كه در زمينه كلاهبرداري سابقه دار بوده و به تازگي از زندان آزاد شده در بازجويي‌ها به جرم خود اعتراف كرد و تحقيقات از وي همچنان ادامه دارد.

کد خبر 287500

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha