گروه اجتماعی: همزمان با فرارسیدن چهارم شهریور مراسم بزرگداشت روز کارمند یادواره شهید رجایی در وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این مراسم 180 نفر از کارمندان نمونه دستگاه آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار خواهند گرفت که از این تعداد 18 نفر به عنوان کارمند نمونه ملی به ستاد مرکزی مراسم بزرگداشت روز کارمند معرفی خواهند شد.

مهندس کوشان دبیر ستاد بزرگداشت روز کارمند، یادواره شهید رجایی در آموزش و پرورش در نخستین جلسه این ستاد گفت: با بسیج تمامی منابع و امکانات و مشارکت ادارات و سازمان‌های تحت پوشش نسبت به انتخاب کارمندان نمونه در سطوح مختلف استانی، دستگاهی و ملی اهتمام لازم به عمل خواهد آمد.

وی در ادامه با اشاره به اهداف اساسی این جشنواره اظهار داشت: ترویج عدالت‌گستری و مهرورزی در نظام اداری، افزایش کارآمدی مدیریت اجرایی، تقویت وجدان کاری و روحیه کارآفرینی از مولفه‌های اساسی برنامه‌های دولت نهم است که با شناسایی، انتخاب، معرفی و تقدیر از کارمندان و مدیران نمونه تحقق خواهد یافت.

وی خاطرنشان ساخت: انتخاب کارمند نمونه از میان کارمندان رسمی و پیمانی در سه سطح مدیران، کارشناسان و کارمندان و با عناوین نمونه دستگاهی، نمونه ملی و برگزیده ملی صورت می‌گیرد.

کوشان اظهار امیدواری کرد با انتخاب بازنشستگان نمونه ملی که بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند و تقدیر از آنان در مراسمی که در هفته اول شهریور ماه پیش‌بینی شده است، گامی در جهت امیدواری به آینده و ارتقای منزلت بازنشستگان برداشته شود.

کد خبر 28668

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز