همشهری آنلاین: تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندرامام با شکست حریفان خود در مرحله نیمه نهایی، بازی فینال مسابقات لیگ ملی را برگزار خواهند کرد و تیم‌های دانشگاه آزاد و فولاد هفت الماس قزوین نیز برای تصاحب جایگاه سوم به مصاف هم خواهند رفت.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، دیدار فینال و رده‌بندی مسابقات لیگ ملی با در نظر گرفتن دو دیدار مرحله رفت و برگشت دور مقدماتی به صورت سه از پنج روز دوشنبه 13 بهمن ماه در تهران پیگری خواهد شد.

در اولین بازی فینال که ساعت 16:00 روز دوشنبه برگزار می‌گردد، مهرام و پتروشیمی بندرامام در سالن بسکتبال آزادی مقابل هم به میدان خواهند رفت. با توجه به این که مهرام در هر دو بازی خود در دور مقدماتی مقابل پتروشیمی بندرامام پیروز بوده، برای کسب عنوان قهرمانی فقط نیاز به یک پیروزی دارد، در حالی که پتروشیمی بندرامام در هر سه بازی نهایی خود محکوم به پیروزی است. به این ترتیب مهرامی‌ها کار راحت‌تری برای قهرمانی در پیش دارند.

بازی رده‌بندی نیز روز دوشنبه 13 بهمن ماه بین تیم‌های دانشگاه آزاد و فولاد هفت الماس قزوین در سالن اختصاصی دانشگاه آزاد برگزار می‌گردد. دیدار رده بندی نیز با احتساب بازی‌های دور مقدماتی به صورت 3 از 5 برگزار خواهد شد. سهم دو تیم در دور مقدماتی، هر کدام یک پیروزی بوده است و با این تفاسیر با شرایط یکسان در دیدار رده‌بندی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

 

کد خبر 285988

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha