همشهری آنلاین: در بخش بانوان الناز رکابی، در بخش مردان، خسرو هاشم‌زاده داوودی و در بخش تیمی تیم باشگاه داوودی به عناوین نخست دست یافتند.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كوه‌نوردي، باشگاه کوه‌نوردی و اسکی دماوند با همکاری کارگروه مسابقات و لیگ فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی در راستای گسترش و توسعه ورزش سنگ‌نوردی یک دوره مسابقات «سرطناب» در رده سنی آزاد مردان و زنان را طی روزهای نهم و دهم بهمن 93 برگزار کرد.

این مسابقات با عنوان «جام دماوند» در بخش بانوان از صبح روز نهم بهمن ماه در سالن سنگ‌نوردی سراج مجموعه ورزشی شهدای اوقاف، با 42 شرکت‌کننده آغاز شد و 8 نفر فینالیست به این شرح مشخص شدند: الناز رکابی، معصومه رجب‌علی، سیده افسانه میراحمدی، مریم علیخانی، فرناز اسماعیل‌زاده، زینب کبری موسوی، خدیجه جهانبخش و شبنم اسدی.

پس از رقابت سنگ‌نوردان در مرحله‌ فینال «الناز رکابی» به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت، «معصومه رجب‌علی» به مقام دوم رسید و «سیده افسانه میراحمدی» بر سکوی سوم ایستاد.

دومین روز مسابقات صبح روز جمعه در بخش آقایان با حضور 77 نفر بر روی چهار مسیر طراحی شده برگزار شد. نفرات راه یافته به فینال سرطناب غلام‌علی برات‌زاده، خسرو هاشم‌زاده، محمدعلی آقا داودی، سعید صفری، رضا کلاسنگیان، امیر حمزه‌پور شفیع، صدرا ترکمان بوترابی، حسین صادقی ماهانی و مرتضی افتخار بودند كه در نهایت خسرو هاشم‌زاده داوودی به مقام قهرمانی رسید، رضا کلاسنگیان بر سکوی دوم ایستاد و غلام‌علی برات‌زاده نیز به مقام سوم رسید.

شایان ذکر است در بخش تیمی نیز تیم باشگاه داوودی اول شد، تیم باشگاه دماوند دوم و تیم زنجان سوم شد.

 

کد خبر 285972

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha