شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
۰ نفر

خودروی پیکان که با ۶سرنشین در مسیر تبریز- آذرشهر در حرکت بود پس از خروج از جاده به داخل آب و فاضلاب سقوط کرد و تمامی سرنشینان آن جان باختند.

مرگ ۶نفر در سقوط پیکان به داخل آب

نيمه شب جمعه، وقتي زنگ اورژانس تبريز به صدا درآمد، امدادگران در جريان سقوط يك خودروي پيكان در داخل آب‌هايي كه در كنار جاده تبريز- آذرشهر جمع شده بود، قرار گرفتند.

امدادگران ايستگاه خسروشاه كه فاصله چنداني با محل حادثه نداشتند راهي آنجا شدند و متوجه شدند كه خودروي پيكان پس از سقوط به داخل آب‌ واژگون شده و سرنشينان در داخل ماشين گرفتار شده‌اند. بلافاصله عمليات نجات شروع شد و امدادگران به كمك سرنشينان ماشين شتافتند اما بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد كه هر 6سرنشين آن جانشان را از دست داده‌اند. حبيب‌حسينقلي‌زاده، مسئول روابط عمومي اورژانس آذربايجان شرقي با بيان اين خبر به همشهري گفت:

سرنشينان پيكان 3كودك، 2خانم و يك مرد بودند كه همگي از اعضاي يك خانواده بودند و پس از حادثه داخل ماشين گرفتار شده و در نهايت جانشان را از دست داده بودند. وي با اشاره به تاريكي جاده در هنگام حادثه ادامه داد: هنوز معلوم نيست كه حادثه دقيقا چه زماني رخ داده بود و بي‌شك عابران دير متوجه ماجرا شده‌اند، چرا كه اگر زودتر اين ماجرا به اورژانس گزارش مي‌شد، با توجه به نزديكي ايستگاه خسروشاه تا محل حادثه، امدادگران مي‌توانستند جان سرنشينان پيكان را نجات دهند.

به گفته شاهدان حادثه، محلي كه خودروي پيكان به آنجا سقوط كرده بود به‌دليل پايين بودن از سطح جاده و همچنين عميق بودن، محل جمع‌آوري آب‌ باران شده بود اما اين همه ماجرا نبود چرا كه شهرداري منطقه به‌تازگي مسير فاضلاب را به اين محل باز كرده و همين مسئله باعث شده بود كه فاضلاب نيز در منطقه عميق جمع شود و احتمالا وجود فاضلاب بوده كه باعث شده سرنشينان پيكان پس از سقوط نتوانند خودشان را نجات دهند و همگي به‌دليل استنشاق گازهاي سمي جانشان را از دست بدهند. با اين حال تحقيقات براي مشخص شدن علت دقيق مرگ سرنشينان پيكان ادامه دارد.

 

کد خبر 285910

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha