همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی‌ها وضعیت آب و هوای کشور در سه روز آینده را تشریح کرد.

به گزارش ايسنا، احد وظیفه در اين باره گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره هواشناسی امروز در شمال شرق، دامنه‌های شرقی البرز، شرق دریای خزر و برخی نقاط استانهای بوشهر و فارس بارش باران، رعد و برق، وزش باد و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف رخ خواهد داد و به تدریج از اواخر وقت این سامانه از کشور خارج خواهد شد.

وی نسبت به وزش باد شدید در نیمه شرقی و در استانهای سمنان، تهران، قم و اصفهان هشدار داد و گفت: از روز یکشنبه تا سه شنبه جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور خواهیم داشت و از دوشنبه شب و روز سه شنبه نیز وزش باد جنوبی شدید در استانهای اردبیل و گیلان پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، خلیج فارس نیز در روزیکشنبه و دوشنبه مواج خواهد بود.

مدیرکل پبش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران، اظهار کرد: بر این اساس، آسمان تهران در روز یکشنبه کمی ابری گاهی وزش باد در ارتفاعات و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود و حداقل و حداکثر دما در این روز 4 و 12 درجه سانتیگراد خواهد بود. در روز دوشنبه نیز آسمان پایتخت کمی ابری در پاره‌ای نقاط با غبارصبحگاهی همراه خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز 5 و 13 درجه خواهد بود.

کد خبر 285875

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha