همشهری آنلاین: تیم ملی اسکواش جوانان ایران در مسابقات آسیا اندونزی و عراق را شکست داد و به هنگ کنگ و هند باخت.

تیم ملی اسکواش جوانان

به گزارش سايت رسمي فدراسيون اسكواش، تيم ملي جوانان كشورمان در نخستين ديدار خود به مصاف اندونزي رفت و اين تيم را با اقتدار شكست داد.

تيم ملي جوانان ايران پس از اين برد به مصاف تيم صاحب‌نام هنگ كنگ رفت و با يك بازي نزديك مغلوب اين تيم شد.

سپس در يك بازي تماشايي، تيم ملي جوانان ايران با شكست مقتدرانه تيم ملي عراق، خود را در جمع ٨ تيم مقتدر آسيا جاي دادند.

از اين گروه تيم‌هاي هنگ كنگ و ايران به مرحله بعدي صعود كردند.

در ديدار بعدي، تيم ملي جوانان در حالي مغلوب هندوستان شد كه بازي اول را فرزان حبيب‌پور واگذار كرد. بازي دوم مصاف تماشايي سجاد زارعيان با كوش كومار، نايب قهرمان آسيا و نفر سوم جهان بود.

سجاد ٢-١ جلو بود و سپس ٢-٢ شد و در گيم آخر در حالي كه همه چيز در امتياز ٧-٧ مساوي بود، كومار باتجربه و مدعي عنوان قهرماني شروع به اعتراض به داور و فرياد كشيدن به داور كرد و در حالي كه وسط رالي بازي در جريان بود كه طبق قوانين بلافاصله استروك به نفع حريف يعني زارعيان بود، اما داور اين كار را نكرد و دعواي شديدي به راه افتاد كه در نهايت زارعيان در عين شايستگي بازي را ٣-٢ در گيم آخر باخت كه در صورت برد زارعيان، ايران نخستين مدال قهرماني جوانان آسيا را سه سال زودتر از چشم‌انداز ترسيمي خود كسب مي‌كرد. چون نفر سوم هند را عليرضا شاملي مي‌توانست شكست دهد و نتيجه تيمي دو به يك به نفع فرزندان ايران مي‌شد.

بعد از بازي سرمربي و سرپرست ايران شديدا نسبت به قضاوت مغرضانه داور اعتراض كردند كه از طريق فدراسيون ايران شكوائيه‌اي به صورت رسمي به فدراسيون آسيا ارسال مي‌شود.

 

کد خبر 285872

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha