همشهری آنلاین: سرمربیان دو تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان امرور در آغار هفته هجدم رقابتهای لیگ برتر فوتبال در نشست خبری شرکت کردند.

فوتبال

به گزارش واحد مرکزی خبر، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان گفت: همزمان با آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر، انگیزه آبی‌پوشان بسیار بالاتر از نیم فصل اول است.

امیر قلعه‌نویی افزود: شرایط ما با تیم‌هایی که امروز و فردا به میدان می‌روند، متفاوت است.

وی گفت: ما در این مدت تعطیلی 5 بازیکن در تیم ملی و یک بازیکن در تیم امید داشتیم و تمرینات ‌ما با نفرات کامل برگزار نشد، ضمن اینکه چند بازیکن مصدوم هم در تیم ما وجود داشتند.

قلعه نویی افزود: سپاهان تیم بزرگی است که من 2 سال در این باشگاه مسئولیت داشتم.

وی گفت: آنها کادر مدیریتی، بازیکن و مجموعه فنی خوبی دارند، هر چند استقلال هم با آمدن عنایتی و طالب‌لو انگیزه‌اش بیشتر شد و به نوعی انگیزه تیمی ما بسیار بالاتر از نیم فصل اول است.

قلعه نویی افزود: درصدد بودیم در تعطیلات نقاط ضعف خود را برطرف کنیم که تا حدودی موفق شدیم.

وی گفت: در خط هافبک 2 گزینه داشتیم که مسلمان را نتوانستیم جذب کنیم و یک بازیکن نیز مصدوم شد؛ من به این تیم خوش‌بین هستم و با آمدن ملی‌پوشان شور و انگیزه خاصی به تیم وارد شده است.

سرمربی تیم استقلال درباره اینکه چرا باشگاه با بازیکنان خارجی مثل رافائل داسیلوا و هلمکه فسخ قرارداد کرد، افزود: بازیکن آلمانی مصدوم شد و کاری از دست ما بر نمی‌آمد او بازیکن خوبی بود و فکر می‌کنم یک پیشنهاد از تیم مصری دارد.

قلعه نویی گفت: در مورد داسیلوا باید بگویم آیا کاسیاس در رئال مادرید، همه بازی‌های رئال را درون دروازه قرار نمی‌گیرد؟ همه تیم‌ها با یک گلر بازی می‌کنند و دروازه بان اول خود را انتخاب می‌کنند؛ علاوه بر دروازه بان اول ما یک نفر را انتخاب می‌کنیم تا در مواقعی که دروازه بان اول مصدوم یا محروم شد از آن استفاده کنیم.

وی افزود: در حال حاضر طالب لو را به عنوان دروازه بان جدید آوردیم و این پست را تقویت کردیم خوشحالم که طالب لو که از خانواده استقلال است در زمان من برگشت.

سرمربی تیم سپاهان: بازی فردا حساس است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: استقلال تیم بزرگی است و بازی فردا مقابل استقلال به اعتقاد من یک بازی حساس است.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر؛ حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل استقلال در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال افزود: بازی فردا مقابل استقلال به اعتقاد من یک بازی حساس برای هر دو تیم است چون هر دو در بالای جدول حضور دارند.

وی گفت: ما با اختلاف 5 امتیازی نسبت به استقلال در جدول حضور داریم که این مسئله باعث می‌شود هر 2 تیم تلاش‌شان را برای پیروزی به کار ببندند.

فرکی افزود: استقلال یکی از تیم‌های خوب و پرطرفدار در کشور است ما همیشه برای تیم‌های پرهوادار احترام خاصی قائل هستیم و در کنار رقابت با حریفانمان رفاقت هم داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به تعطیلات لیگ گفت: با احتساب فردا، 50 روز از آخرین بازی رسمی ما مقابل گسترش فولاد تبریز می‌گذرد.

فرکی افزود: ما در این 50 روز شرایط بازی رسمی را نداشتیم و تنها به استراحت، برگزاری اردو و بدنسازی پرداختیم و تمرینات را به هر شکلی که بود با توجه به آب و هوای سرد پشت سر گذاشتیم.

وی گفت: شرایط ما شاید خیلی خوب نباشد اما راضی کننده است؛ خیلی خوب نبودن ما به نبود بازیکنان ملی‌پوش در تعطیلات مربوط است که برخی از آنها در تیم ملی بزرگسالان و برخی دیگر نیز در اردوی تیم امید حضور داشتند، البته 2 بازیکن خارجی را در نقل و انتقالات جذب کردیم.

فرکی افزود: اگر همه بازیکنان در تعطیلات کنار ما بودند شرایط خیلی خوب‌تر از این می‌شد، این صحبت‌ها به این معنی نیست که دنبال بهانه باشیم اما یک واقعیت است؛ امیدوارم فردا مقابل تیم استقلال بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازیکنان مصدوم و محروم تیمش برای بازی با استقلال خاطرنشان کرد: علی کریمی که در این مدت در اردوی تیم امید بوده 3 اخطاره است، همچنین مارسیو بازیکن جدید و برزیلی ما چند وقتی است که از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و به این بازی نمی‌رسد، البته در ادامه به ما کمک خواهد کرد.

فرکی افزود: محمد رضا خلعتبری هم یکی دو روز است که وضع مصدومیتش مشکوک است، باید ببینیم امروز در تمرین چه شرایطی دارد و پزشکان باید در مورد او تصمیم‌گیری کنند.

وی گفت: در مجموع به جز این سه بازیکن، رحمان احمدی هم کمی در جریان تمرینات دچار مصدومیت شد.

فرکی افزود: تیم ما برای بازی فردا با استقلال آماده است.

تیم های سپاهان و استقلال فردا در نخستین هفته از دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران، در فولادشهر اصفهان به مصاف هم می روند.

کد خبر 285732

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha