چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه «پیامبر مهربانی» در قالب هفتمین جشنواره‌ی هنرهای تجسمی فجر، در خانه‌ی هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

جشنواره هنرهای تجسمی

به گزارش ایسنا، مجتبی آقایی - دبیر هفتمین جشنواره تجسمی فجر - با اعلام این خبر گفت: در این دوره جشنواره بخشی با عنوان «پیامبر مهربانی» با هدف احترام به ساحت مقدس انبیای الهی و اعلام انزجار از خشونت و افراطی‌گری در جهان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در این بخش، نمایشگاهی شامل آثار هنرمندان تجسمی با موضوع پیامبر(ص) با حدود 70 اثر از 19 تا 26 بهمن‌ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

دبیر هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر اظهار کرد: ورک‌شاپ نقاشی با موضوع پیامبر (ص) با حضور تعدادی از هنرمندان و همچنین یک پرفورمنس، از برنامه‌های دیگر بخش‌های نمایشگاه «پیامبر مهربانی» در هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر است.

آقایی همچنین افزود: رونمایی و آغاز به کار هنرمندان تجسمی برای پیوستن به یک حرکت فرهنگی با هدف احترام به ساحت انبیا، با ارسال اثر یا درج امضا در یک سایت، برنامه‌ی دیگری است که در این بخش جشنواره اجرا می‌شود.

هفتمین جشنواره‌ی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، مجسمه‌سازی، سفال، تصویرگری، پوستر، عکاسی و کاریکاتور با همکاری انجمن‌ها و نهادهای هنری از 14 بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 285675

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha