همشهری آنلاین: پتروشیمی بندرامام در بازی چهارم در سالن مملو از تماشگر اندیشه بندرامام با شکست دانشگاه آزاد، تعیین فینالیست دوم مسابقات لیگ ملی را به راند پنجم رساند.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، چهارمین دیدار تیم‌های پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد در کوارتر نخست با برتری تیم میزبان همراه بود. بازیکنان دانشگاه آزاد در دقایق ابتدایی نتوانستند حملات خود را تبدیل به امتیاز کنند، اما در آن سوی میدان بازیکنان پتروشیمی 17 امتیاز به دست آوردند.

با گذشت دقایقی از بازی، بازیکنان دانشگاه آزاد به خود آمدند و توسط حامد حسین‌زاده 5 امتیاز به دست آوردند. با شکسته شدن قفل سبد تیم پتروشیمی بندرامام، تیم میهمان موفق شد اختلاف امتیازی به وجود آمده در کوارتر اول را به عدد 5 برساند، با این حال در کوارتر دوم هم نتیجه همچنان به سود تیم پتروشیمی بندرامام در جریان بود و در نهایت نیز این تیم میزبان بود که در پایان نیمه نخست با برتری 34 بر 26 به رختکن رفت.

در شروع نیمه دوم حامد سهراب‌نژاد اختلاف بازی را به عدد 10 رساند. در ادامه، بازیکنان پتروشیمی بندرامام با مدیریت خوب خود اجازه پیشروی را از بازیکنان دانشگاه گرفتند و اختلاف را در حد 4 امتیاز نگهداشتند.
مهم‌ترین اتفاقی که برای پتروشیمی در کوارتر سوم بازی رخ داد، خروج بهنام یخچالی، بازیکن تاثیرگذار این تیم به دلیل 5 خطا شدن از زمین بازی بود.

در کوارتر چهارم هم در حالی که برتری امتیازی از آن پتروشیمی بندرامام بود، بازیکنان دانشگاه آزاد با پرتاب سه امتیازی رضا لطفی اختلاف را به عدد سه رساندند و در دو دقیقه پایانی بازی نیزحامد حسین‌زاده با یک پرتاب پنالتی این دیدار را در امتیاز 64 به تساوی کشاند.

اوج حساسیت بازی در 48 ثانیه پایانی بود که دو تیم در شرایطی که صمد نیکخواه بهرامی و میثم میرزایی به دلیل 5 خطا شدن مجبور به ترک زمین شدند، در امتیاز 69 مساوی بودند که تجربه حامد آفاق به داد پتروشیمی رسید و با یک پرتاب سه امتیازی تا حدودی خیال هواداران را راحت کرد و در ادامه نیز در حالی که بازیکنان دانشگاه فرصت جبران داشتند، با دفاع خوب بازیکنان حریف تلاششان به نتیجه نرسید و این دیدار در نهایت با نتیجه 72 بر 69 به سود پتروشیمی بندرامام به پایان رسید تا در نهایت تکلیف دومین فینالیست مسابقات لیگ ملی به بازی پنجم کشیده شود که ساعت 16:00 روز پنجشنبه 9 بهمن ماه در سالن اختصاصی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تهران شمال برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 285618

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha