سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
۰ نفر

دزد حواس پرت وقتی برای دومین‌بار سوار خودروی یکی از طعمه‌هایش شد پیش از اجرای سرقت به دام افتاد.

متهم

چند‌ماه قبل مردي سوار يك خودروي مسافركش شد و در بين راه با جلب اعتماد راننده و به بهانه تماس با همسرش، گوشي گران‌قيمت راننده را به سرقت برد. مالباخته كه باورش نمي‌شد چنين كلاهي سرش رفته است، نزد پليس رفت و از سارق شكايت كرد. او گفت: وقتي سارق سوار ماشينم شد در دستانش يك كارتن داشت كه من گمان كردم حاوي ظروف چيني است.

او كارتن را داخل ماشين گذاشت و گفت كه شارژ موبايلش تمام‌شده و مي‌خواهد با همسرش تماس بگيرد. براي همين گوشي‌ام را به او دادم اما وي مدعي شد كه گوشي همسرش اشغال است. بعد ازمن خواست تا كنار خيابان توقف كنم. درحالي‌كه گوشي موبايلم همچنان در دست اين جوان بود وي از ماشين پياده و ناگهان در ميان جمعيت ناپديد شد. به تصور اينكه كارتن و وسايلش داخل ماشين است و او برمي‌گردد يك ساعت منتظر نشستم اما وقتي برنگشت در كارتن را باز كردم و ديدم داخل آن چند تكه آجر است.

با شكايت اين مرد، تحقيقات پليس براي دستگيري سارق گوشي شروع شد تا اينكه مدتي بعد وقتي مالباخته در حال مسافركشي بود، سارق دوباره با كارتني در دست سوار ماشينش شد تا دوباره نقشه سرقت را عملي كند. راننده به محض ديدن مرد جوان او را شناخت و با پيامك ماجرا را به همكارانش خبر داد و در فرصتي مناسب با كمك آنها، مرد سارق را دستگير كرد.

سرهنگ كارآگاه رامين خداياري، رئيس پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت: متهم پرونده كه اعتياد شديدي به مصرف موادمخدر داشته و سابقه‌دار است ارديبهشت‌ماه سال‌جاري به اتهام سرقت به همين شيوه دستگير و راهي زندان شده بود اما بعد از يك‌ماه با جلب رضايت شاكي از زندان آزاد شد. به گفته وي، با توجه به افزايش شاكيان، دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهم پرونده صادر شده است. شاكيان احتمالي مي‌توانند براي شكايت به پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.

کد خبر 285588

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha