گروه اجتماعی: بر طبق آمار ارائه شده در طول 4 ماه گذشته مأموران راهنمایی و رانندگی با 15 میلیون و 941 هزار و 979 فقره تخلف برخورد نمودند.

معاون ترافیک عملیات راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: در 4 ماه اول سال‌جاری در جاده‌های کشور 7 میلیون و 721 هزار و 103 فقره تخلف رانندگی توسط مأموران پلیس راه کشور شناسایی و با آنها برخورد شد که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 3/22 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در طول این مدت مأموران راهنمایی و رانندگی با 8 میلیون و 220هزار و 876 فقره تخلف  در داخل شهرهای کشور برخورد کردند که این میزان تخلف نیز نسبت به مدت مشابه در سال قبل 5/6درصد رشد داشته است.

سرهنگ سید هادی هاشمی با اشاره به برخورد 15 میلیون و 941 هزار و 979 فقره تخلف در 4 ماه گذشته گفت: رشد برخورد با تخلفات نمایانگر این است که پلیس با شیوه‌های جدید و توان بیشتر در جهت برخورد با تخلفات اقدام نموده و در برنامه‌ریزی‌هایی که در راستای احیاء انضباط عبور و مرور طراحی شده است جدیت دارد.

وی اضافه کرد: رشد تخلفات راهنمایی و رانندگی برای ما خوشایند نبوده و برازنده کشور ما نیست و مردم باید بدانند که همین تخلفات است که حوادث جبران ناپذیر را به وجود می‌آورد.

سرهنگ هاشمی با اشاره به اینکه افزایش آمار تخلفات نشأت گرفته از فرهنگ رانندگی در کشور است تاکید کرد: این پسندیده نیست  که ما با این حجم تخلف مواجه باشیم و لازم است تا عزم ملی را بکار بندیم و همه بخواهیم تا تخلفات کاهش یابند.

کد خبر 28558

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز