همشهری آنلاین: عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت فضای ۴ بهمن این هیات درباره کارلوس کی‌روش مثبت بوده و قرار شده سرمربی تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۸ به فدراسیون برنامه بدهد.

شهرام دبیری در گفتگو با مهر درباره جلسه امروز (4 بهمن) هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و تصمیمات هیات رئیسه درباره کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی اظهار کرد: قرار شد عملکرد گذشته کارلوس کی‌روش در کمیته فنی بررسی شود و ایشان برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برنامه بدهد تا کمیته فنی آن را ارزیابی کند.

وی افزود: در نهایت مقرر شد علی کفاشیان هم صحبتی با کی‌روش داشته باشد و نتیجه را به هیات رئیسه اعلام کند. فضای جلسه هیات رئیسه نسبت به کارلوس کی‌روش مثبت بود ولی ما نمی‌خواهیم تصمیم خلق‌الساعه بگیریم. تمدید قرارداد کی‌روش نیاز به کار کارشناسی دارد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره برکناری مهدی محمدنبی دبیر فدراسیون فوتبال هم گفت: درباره نبی تصمیم‌گیری خاصی نشد ولی نام یک کاندید برای جانشینی وی مطرح شد. قرار شده است تا در جلسات بعدی این موضوع پیگیری شود.

دبیری همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر مسائل مالی و عدم شفافیت بعضی از امور مالی فدراسیون یادآور شد: ما خیلی از این مسائل را بررسی کردیم و متوجه شدیم هیچ ایراد اساسی در آن وجود ندارد. یکی دو مورد هم ماند تا در جلسه مجمع فوق العاده فدراسیون بررسی شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان گفت: راجع به اسپانسر هم صحبت‌هایی در جلسه مطرح و توافق شد کار را با همان اسپانسر قبلی ادامه بدهیم.

کد خبر 285324

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha