همشهری آنلاین: رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: سردار سلیمانی چراغ راه جوانان مسلمان در جبهه اسلام علیه کفار است.

 قاسم سلیمانی

به گزارش تسنیم، سردار قربانی رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در اولین یادواره اندیشمندان حوزه علوم دفاعی سپاه پاسداران و سومین سالگرد سردار احمد سیاف‌زاده، ضمن بیان خاطراتی از 8 سال دوران دفاع مقدس، گفت: امروز درگیر شدن بعثی‌ها با داعش در عراق، نشانه قول خداوند است که می‌فرماید دشمنان اسلام را محو می‌کند.

وی افزود: خداوند عزتی به ما داده که به مدد این عزت، سردار قاسم سلیمانی ما در دنیا می‌درخشد.

رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه امروز سردار قاسم سلیمانی چراغ راه جوانان قدرتمند مسلمان در جبهه اسلام علیه کفار است، تاکید کرد: برگزاری این مراسم‌ها و گردهمایی‌ها تجدید میثاق با شهداست. اینها مرام‌شان در زمان دفاع مقدس و جنگ، تبعیت از امام بود و پس از آن نیز آنها تابع ولی امر عزیز‌مان امام خامنه‌ای عزیز بودند که این مرام هیچ‌گاه عوض نشد.

سردار قربانی ادامه داد: امروز دنیای کفر با تمام توان علیه ما شده، اما این باعث می‌شود که ما بیشتر در دنیا معرفی شویم.

وی تصریح کرد: امروز شرایط به گونه‌ای است که قلب‌های پاک به سمت این انقلاب می‌آید که می‌توان این نوید را داد که پیروزی ما نزدیک است.

سردار قربانی تصریح کرد: ما باید ببینیم که چه وظایفی داریم. ما برای خوش و بش و زندگی دنیا و رفاه‌طلبی نیامده‌ایم. لباس مقدس پاسداری مانند لباس طلبگی است و ما باید تا آخر به این راه ادامه دهیم.

وی درخشش ایران در جهان اسلام را به برکت خون شهدا و هدایت‌های رهبری و پیش از آن امام‌خمینی(ره) دانست و گفت: ما باید همواره پاسدار خون شهدا باشیم. ما در آن زمان در رکاب امام بودیم و امروز نیز باید در رکاب ولی فقیه‌مان امام خامنه‌ای باشیم.

رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه عزت امروز ایران اسلامی در سایه ولایت‌مداری به دست آمده است، گفت: عزت امروز ما به برکت خون شهداست و ما امروز باید به رهبری امام خامنه‌ای که به حق پایش جای پای شهداست از دستاوردهای انقلاب صیانت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید به یاد داشته باشیم که چه شهدایی تقدیم انقلاب کرده‌ایم و از دستاوردهای آنها دفاع کنیم.

کد خبر 285320

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha