همشهری آنلاین: سوگل طهماسبی از تجربه حضور در سریال «کیمیا» و ایفای نقش دختری مبارز با نام نرگس سخن گفت و درباره ویژگی‌های این نقش از جمله اینکه ۱۰ سال از خودش کوچک‌تر است توضیح داد.

سوگل طهماسبی

به گزارش مهر؛ سوگل طهماسبی بازیگر تلویزیون درباره حضور در سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار توضیح داد: من در این مجموعه نقش نرگس صمیمی‌ترین دوست کیمیا را بازی می‌کنم. این دو با هم به مدرسه می‌روند و همسایه دیوار به دیوار یکدیگر هستند.

وی افزود: نرگس پدر و مادرش را از دست داده و پیش خاله و شوهر خاله‌اش زندگی می‌کند؛ نقش پسر خاله او را هم مهدی پاکدل بازی می‌کند. شخصیتی که از مقطعی به بعد به خاطر خانواده مذهبی و روحیه مبارزش، فعالیت‌های مبارزاتی خود را آغاز می‌کند و کیمیا هم تحت تاثیر نرگس قرار می‌گیرد و وارد مبارزه می‌شود.

سوگل طهماسبی

این بازیگر با بیان اینکه نرگس دومین شخصیت دختر در این سریال و مثبت‌ترین نقش بعد از کیمیا است، ادامه داد: این شخصیت ابتدا نمی‌خواهد کیمیا وارد مسایل سیاسی شود اما وقتی اشتیاق او را می‌بیند از یک جای داستان به بعد، این دو همواره در کنار هم هستند. ما در «کیمیا» ازدواج و دانشگاه رفتن این دو را هم می‌بینیم و این دوستی همچنان ادامه دارد و من در 75 قسمت از سریال بازی خواهم کرد.

  • نرگس 10 سال از من کوچک‌تر است

طهماسبی درباره جزئیاتش نقشش اظهار کرد: نرگس تقریبا 10 سال از من کوچک‌تر است و مهراوه شریفی‌نیا خیلی برای ایفای این نقش به من کمک کرد. به ویژه که من فیلمنامه را کامل نخوانده بودم. این هم اولین تجربه من است که در فضای انقلاب سریال بازی کردم. او شیطنت‌های کیمیا را کنترل می‌کند و تفکری بزرگ‌تر از سن خودش دارد.

وی یادآور شد: لوکیشن‌ها، طرز پوشش‌ها، نوع نوشتار فیلمنامه و عناصر دیگر باعث می‌شد باور کنم در این مقطع انقلاب زندگی می‌کنم. با اینکه این دوران را تجربه نکرده‌ام. آرامش شخصیت نرگس هم در وجود من باقی مانده است.

بازیگر سریال‌های «فاصله‌ها» و «خانه بی‌پرنده» در پایان تأکید کرد: خارج از روابط شخصیت‌ها در پشت صحنه نیز همگی با هم دوست هستیم و یک خانواده را تشکیل می‌دهیم. مقابل استادی چون آزیتا حاجیان بازی کردن استرس خاصی دارد اما او و دیگر بزرگان سریال، آنقدر برخوردهای حرفه‌ای دارند که این استرس کاملا از بین می‌رود.

کد خبر 285219

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha